View Single Post
Old 2012-06-29, 15:09   #20
Arturas
 
Arturas's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-20
Pranešimai: 1,528

Arturas is on a distinguished road



Standartinis

Praėjo lygiai metai, kaip eksploatuoju savąjį W140. Pagalvojau, būtų įdomu surašyti, ką ir už kiek tvarkiau
Pradėsiu nuo to, jog prieš tai turėjau taip pat limuzino klasę – A8 3.7Q. Bet visą jos turėjimo laikotarpį svajojau apie W140 Pardavus A8, už turimus pinigus (9000lt) nelabai kas galėjo išeiti. Nupirkau savąjį W140 už 8700lt su dujų įranga ir dviem komplektais ratų – žieminiai labai geri, vasariniai lieti ir baisūs, ir padangos mirusios (pardaviau juos už 350lt). Jau pirkdamas pastebėjau, kad galinis bėgis sunkiai įsijunginėjo ir baisiai ūžė vienas guolis.
Tik atsivarius mašiną buvo pakeista: tepalas (7,5l x 12lt), tepalo filtras (20lt), visos keturios stabilizatoriaus traukės (180lt), atrestauruotas priekinis viršutinis šarnyras (60lt), guolis galinis (130lt), vienas girgždukas (35lt su įpresavimu). Viskas remontuota pačio ar su draugų pagalba.
Po dviejų savaičių galinis bėgis visiškai neįsijungė. Utenos ITODA bėdą sutvarkė už 800lt. Pakeliui žinoma naujas tepalas ir filtras sudėti. Pastebėjau, kad rankinis nelaiko. Rankinio kaladės 75lt. Bekeičiant pamačiau, kad kitam girgždukui irgi amen – 35lt su įpresavimu.
Atėjo žiema Atlūžo duslintuvo laikiklis (25lt virinimas). Pradėjo negražiai dirbti variklis. Pradėjau nuo žvakių keitimo (30lt). Pastebėjau, kad baisiai girgžda kitos pusės priekinis viršutinis šarnyras, nors klibėjimo neturėjo jokio. Vis tiek atrestauravau – 60lt. Keičiau termostatą 25lt. Blogai krovė generatorius. Išardžius jį supratom, kad ir šepetėliam, ir guoliam amen. Viskas kartu 82lt.
Prasidėjo bėdos su dujomis. Pas dujininkus buvo lankytasi ne vieną kartą, jau ir nepamenu kada ką tiksliai darė, bet maždaug taip: sugedo kompiuteris, kuris sugadino purkštukus, nors su įranga nuvažiuota vos 45000km. Kompiuterį suremontavo už 150lt, nauji purkštukai RAIL ir dujininkų darbas ieškant bėdos 400lt. Pas dujininkus reguliuotis buvo važiuota ir daugiau kartų, darbų suma dar plius 100lt.
Pradėjo nebeveikti ABS/ASR. Diagnostika 50lt, ABS daviklis laužyne 40lt. Tada dar buvo keisti ir skriejikas su dangteliu ir žvaklaidžiai. Pas forumietį rasti idealios būklės tik už 200lt (LABAI PIGU).
Problemos su klima buvo. Teko keisti pečiuko ventiliatorių, kurį per stebuklą radau už 40lt (nesuvokiamai maža kaina rajono šrote, Vilniuj minimum 100lt prašo) ir „kiaušus“ už 200lt. Du kartus keičiau kompresoriaus varikliukus. Pirmą kartą gavau nemokamai, kitą kartą pirkau Minsklo plente už 50lt, nes staigiai reikėjo, mašina nesirakino Valytuvai ir kelios lemputės atsiėjo 38lt.
Prapurčius pakabą nemažai teko pakeisti: dvi stabdžių žarnelės 30lt, truputį kilstelti galą norėjau, todėl pirkau dvi gumas 4 dydžio (28lt), dvi galinės suvediminės traukės TRW 170lt, Dar reikėjo keisti keturias galines traukes. Kadangi jos iš abiejų pusių turi sailentblokus, nusprendžiau nusipirkti laužyne. Kainavo po 30lt (4x30=120lt). Naujos tokios šakės kiekviena po 100+lt atsieitų. Galinės stabilizatoriaus įvorės 2x10lt.
Kol kas tiek. Žinoma, čia nėra išlaidų, kurios nebūtų privalomos – langų tamsinimas, signalizacija, padangos, ratai. Visa tai irgi kainavo, bet nebuvo būtinybė
Išvada tokia, jog seną S klasę į metus man kainavo išlaikyti 2988lt. Nuvažiavau 15000km. 100km pilu vidutiniškai 15-16l dujų.

P.S. Pas mane 104.990 variklis, kuris, kaip paaiškėjo eksploatavimo metu, turi daug bendrų dalių su M120 (pvz.: skriejikas). Todėl naujų detalių kainos kai kuriose vietose yra KOSMOSAS

P.P.S. A8 per metus suryjo trigubai mažiau. Gal todėl, kad pirkau su pakeistais diržais ir nebildančia pakaba

__________________
ex: MB W124 250 Turbodiesel; Audi A8 3.7 Quattro; MB W140 300SE 3.2; MB W220 S320; MB ML270CDI; Lexus GS300; MB W211 C220CDI
VW Passat 1.4TSI DSG (2017); LEXUS RX400h (2007)

Paskutinį kartą redagavo Arturas; 2012-06-29 15:16 val.
Arturas neprisijungęs   Cituoti