Sveikas. Pas mane irgi toks variklis. Jei trauka dingsta tai pirmas dalykas, kuris buna - tai variklio isijungimas i avarini rezima arba klaida, kuris atjungia turbinos voztuvo valdyma. Siaip uztenka sustoti uzgesinti varikli ir per nauja uzkurti. Arba daznai nusauna isiurbimo, kuri nors slanga, tai irgi vaziuoji kaip be turbinos. Greiciausiai jei kazka krapstei tai buvo nusove arba uzstrige. Jei buksuotu pavaru deze viskas kitaip butu, nes pats pastebejai kai turba issijungia variklio apsukos zymiai leciau kyla, su buksuojancia dezia jos dar greiciau kiltu ir viskas pasviltu.
Norejau paklausti keiciant pav dezes tepala tik karteri pakanka nuimt (vienu zodziu ar paprasta pasikeist)? Ir kaip pamatuoji tepalu lygi, palindes po auto prie dezes, ar kisdamas pro virsu savadarbi virbala? Ar pastebeciau ar leidzia radiatorius antifryza i deze?
|