View Single Post
Old 2009-04-15, 23:02   #9
nova
 
nova's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-01-25
Pranešimai: 2,317

nova is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė rimvydasex View Post
Sveiki, turiu MB 190, 1,8 variklis. Gal zinote kokia jam geriausiai deti duju iranga, kokios problemos buna su dujom ir t.t.
kadangi tavo modelyje jau yra lambda zondas, tai gali montuoti II kartos duju iranga, kuri reguliuoja misinio riebuma atsizvelgdama i jo parodymus, arba paprasta I kartos.
problemos dazniausiai buna del smulkiausiu aukstos itampos sistemos defektu, kuriu net nesimato varikliui dirbant benzinu. trumpai tariant ji turi buti ideali. pasireiskia jos variklio "saudymais" ir "ciaudejimais". pasekmes buna ivairios, kartais uztenka grazinti droseline sklende i savo vieta, o kartais tenka keisti visa "kraba", kaip jau buvo mineta auksciau.

ir nors as esu dujiniu automobiliu salininkas, ir visi automobiliai per pastaruosius 15 metu musu seimoje buvo varomi dujomis , vis delto siulyciau tau rimtai apgalvoti keleta momentu:
- ar ilgai vazinesi su siuo mersu?
- kiek pinigu isleisi duju irangai?
- ar daug vazineji?
- kiek sutaupysi nuvaziaves 10.000km su dujomis palyginus su benzu (idealiausu atveju)? kada iranga atsipirks?
- ivertink tai, kad aukstos itampos laidus, skriejika, paskirstytojo dangteli ir zvakes (ypac) teks keisti dazniau nei iprasta. taip pat turek omeny, kad bent jau ziema tikrai turesi uzvedineti varikli ir sildyti ji iki ~30-40 laipsniu benzinu. karta per pora metu patartina keisti duju reduktoriaus remkomplekta.
- ivertink finansine rizika susijusia su galimais gedimais

siaip mano nuomone del duju, is asmenines patirties:
mano tevas idejo dujas i W124 300E dar 2000 metais. jau devinti metai tas mersas puikiai dirba ir dujom, ir benzu (kai reikia). per visa laika dujos buvo keleta kartu sove, bet dazniausiai to priezastys buvo aukstos itampos sistemos gedimai (jei butume laiku pakeite dangteli ir laidus nieko nebutu atsitike), pora kartu teko nuimti filtro deze ir grazinti sklende i savo vieta. rimtu gedimu del duju nebuvo, jokios pranasystes del krabu, voztuvu ir galvu mirciu nesipildo. o jei kada ir issipildys, tai sutaupyti pinigai laisvai leis atlikti reikalinga remonta (realiai tai ekonomija leidzia keisti visa varikli kas 10.000km )
siaip kiek pastebejau, visi nusistatymai pries dujas yra del siauro zmoniu mastymo ir inovaciju neigimo (tipo "dujos - virtuveje" ), i ka net neverta kreipti demesio, del nevykusios patirties neteisingai eksploatuojant duju iranga arba del netaisyklingos jos instaliacijos (tas pats tinka ir tiem atvejam, kai masina perkama jau su imontuota duju iranga ir neaisku kaip ja eksploatavo buves savininkas).

ir nors esminis dalykas, del kurio dauguma zmoniu montuojasi duju iranga yra ekonomija, svarbu yra nepersistengti ir netaupyti visur, kur tik imanoma. dujifikuotas variklis visada yra lepesnis nei benzinins ar dyzelinis, todel reikia buti pasiruosusiam atidesnei jo prieziurai ir tam tikroms islaidoms ten, kur iki siol ju gal ir nebuvo.


p.s. esu uz dujas tik automobiliuose, kurie neturi kitokios nei materialines vertes, nera isleisti ribota maza serija, nera reti modeliai, kuriems svarbu issaugoti autentiskuma ir t.t. - vnz eiliniai automobiliai, kuriais vazinejama kasdien.

nova neprisijungęs   Cituoti