View Single Post
Old 2012-11-10, 19:22   #5
antasulc
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-04-07
Pranešimai: 28

antasulc is on a distinguished road



Standartinis

Praėjusią vasarą, kai buvo savaitė karščių, ties ta sušikta sąnkryža prie Klaipėdos patekau į kamštį. Lauko temp. pakilo iki +36C, o variklio iki beveik viršutinės padalos. Išsigandęs išjungiau, bet tuoj reikia pajudėti, vėl užkūriau. Prisiminiau kažkieno patarimą, kad nereikia mažinti apsukų - blogiau aušina, bandau ir taip ir taip, įsijungiau pečiuką, sakau,gal daugiau šilumos nuims. Ačiū dievui neužkalė, pravažiavau tą viaduką. Panašiai buvo nutikę ten pat ir ankstesnę vasarą, net prie žemesnės lauko temp.
Bet toliau - nauja pora kaliošų. Važiuoju į Kauną 110-115km/val ir nustebęs matau, kad vandens temp. pakilo beveik iki viršutinės padalos - pirmą kartą nuo 1998 m. Lauke +36C. Sustoti negaliu, nes būtina buvo skubėti (paskambino, kad ar tai aš ar kaimynas, užpylė butą), manipuliuoju greičiu ir susijaudinęs atvažiavau. Kaip sako, velnias neėmė.
Ventiliatoraus difūzorius yra, termostatas nekėlė įtarimų, nes prie normalių sąlygų temp. palaikė stabilią, įšildavo ne per greitai.
Ką pasiūlytumėte?
Įdomu, ar galima pritaisyti radiatorių variklio tepalui ir ar jis padėtų?
Tiesa, C200 dyzelis, WDB202, 1994m., rida 160.000 km.

antasulc neprisijungęs   Cituoti