Citata:
Pradžioje rašė sharrasitto
3.2 150k rida, xjr 200k rida.
Kitas draugas po siai dienai turi S-Type 3L, viena ranka vaira laiko, kita ranka asara braukia. Bet jau daug metu nesiskiria, ir aukstai iskeles galva didziuojasi Jaguar fanas esas  Masina su savo charizma, bet ir jam, labai daug smulkiu gedimu, kurie kainuoja labai brangiai. Jaguar niekada nepasizymejo kaip patikimi automobiliai. Stilius ju isdirbtas iki galo, bet kas liecia technika, taip ir nepakylo jie su to laikmecio Jaguarais. Kitas dalykas, kodel geru metu Jaguar kainuoja gerokai maziau nei konkurentai audi, bmw, mb, lexus?
Reziume - labai kaprizinga masina. Aisku galima vienais ar kitais atvejais isvengti didesniu problemu, pvz senesnis iki facelift 3.2 variklis ejes XJ modelyje iki 98 metu yra patikimesnis ir ne taip brangiai islaikomas kaip po 98 ejes iki 02 berods... Ten vapse kosmines kainos...
Beje vaziuokleje nemazai daliu pritaikomu nuo 7er e38 jeigu neklystu  Bet kas liecia kebula, elektronika ir kitas smulkias Jaguar dalis, tai kosmosas.
|
aciu sharai uz issamu paaiskinima
|