Sitas uzmuse  Bmw forume yra toks meistras, jis kaip supratau UK dileriniame bmw srvise dirba ir ten ju forume autoritetas, kaip pas mus Vampyras panasiai. Va, ka jis rase ju forume kai ten prase isvardinti pagrindnes E60 ligas:
".....Pakaitinimo zvakes su rele, pagrindinis variklio skyvas, greiciu dezes karteris, konverteris, kardano guma, galiniai sarnyrai, generatorius, priekines virsutiniu traukiu gumos, variklio pagalves, greiciu dezes pagalve, ismetimo kolektorius atkrenta pas LCI bet turbinos sandarinimo ziedai si ismetimo kolektorium ir duslintuvu dasideda, aisku pigesnis remontas nei kolektorius pas senesnius modelius, egr voztuvas, isiurbimo oro sklende, dpf filtras, termostatai, vandens pompa, amortizatoriai, priek stabilizatoriaus traukes, starteris, vairo kolonele, IBS sensorius, turbinos vamzdyno sandarinimo gumos, turbina, oro srauto matuokle, telefono blokas, PDC blokas, CCC, Perkant toki modeli reik atsideti kokius 2.5k £ kad paskui nereiktu nervuotis ir sakyti kad gaidys tas bmw paduodu ir perku golpa.
P.S. kas turite e60 ir tvarkete maziau negu 5 dalykus is mano isvardinto saraso tai sakyciau gan nebloga masina nupirkote."
Dar kam nors kyla noras perseti is MB i bmw? Man jau nebe 
P.S. geriausia, tai kaip jie ten visi lupa kazkokias sklendes lauk, nes jos luzta ir itraukia i varikli su visom is to isplaukianciom pasekmem. Nusiperka bmw dyzeli ir isoperuja skelndes
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|