Citata:
Pradžioje rašė BLEIDAS
Va cia ir blogumas, kad yra daugiau zmoniu tokiu kaip tu, kuriems 300k yra kritine rida ir po jos automobilis tinkamas vos ne srotui. Todel ir atsirado ridu atsukinejimai net ir tvarkingiems automobiliams... Bratkis pries 2 men. sau parsiveze C220 02m., kurio rida 388k. Kaip naujas, nepatikejau, kad gali taip buti. Salonas tiesiogine ta zodzio prasme naujas, kebulas beveik be jokios rudies ar dazymo pozymiu. Kada prie progos padarysiu foto ir parodysiu, kad beveik net ir 400k yra neriba, kitas 200k nuvaziaves trigubai baisesnis buna. Ne rida svarbu, o bendras auto stovis.
|
Kas tau sake, kad as toks kad man 300k kritine rida? Pas mane pati 332k km rida ir as del to nesuku sau pautu. Man lygiai taip pat rupi bendras techninis stovis, tiek isore, tiek vidus, tiek mechanine dalis. Tik mane biesina, kai zmogus meluoja. Jau geriau butu ta 300k km rida ir matyciau kokia ji neuzjota ir priziureta. O dazniausiai buna isplauta isvalyta persiutos sedyniu isdilusios dalis ir is isores visa islaizyta, o technini stovis apgailetinas.
Citata:
Pradžioje rašė sharrasitto
koki passata apziurejot papasakok.
|
Pliuse kabejo. 2006m. 2.0TDI 103kw DSG deze, universalas, Highline'as. Ispildymas tikrai neskurdus, xenonai, elektrines sildomos kedes, pasvietimas pasukus vaira,
tamsejantys uzlenkemi veidrodziai, parkai ir t.t. Siaip isore be priekaistu, vidus toks mates gyvenimo bet nesujotas, o vaziuokle tai sujota tikraja to zodzio prasme, variklis irgi neaisku ar keistas smagratis ar ne. Nes tie 2.0 tdi iki 2007 metu berods turejo bedu su purkstukais ir smagraciu, Dabar maciau jau nebera jo pliuse.
__________________
Lavonvežis Audi A6
ex: w211 E320 CDI
|