View Single Post
Old 2013-01-21, 21:52   #14
mindaugasi
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-10-05
Gyvenamoji Vieta: klaipeda
Pranešimai: 87

mindaugasi is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė audriusklp View Post
Sveikas su reduktoriumi yra daug problemu,reikia ziureti koks Jusu reduktoriaus zingsnis tai yra svarbiausia kad skaiciai sutaptu.Mano buvo 2.2 paprastas dyzelis jie trumpai tebuvo leidziami, tai sunku buvo gera surasti.Pirkau 2.5 dyzelio uz 100 litu bet buvo problema su kardanu jis skyresi meistras turejo gala nupjauti ir privirinti nuo senojo kardano na vaziuoti galima tik neaisku ar vibracija nera padidejusi. Kardana nuo 2.5 pirkau uz 50 litu.Po tokiu vargu patariu ieskoti butent toki pat kai Jusu senasis reduktorius.Jeigu bandysi perrinkti tai gali tureti taip pat problemu, nes neaisku ka rasi isardzius mano meistriukas buvo kitoms masinoms perrinkes, sake kad padedavo.Tik neaisku ar pradejus remontuoti ūžima bus galima panaikinti,gali buti pats korpusas susidevejas, o uz darba visvien teks sumoketi. Viename savartyne uz toki pat kaip mano 2.2 reduktoriu uzsiprase 600 lt. kitur saukdavo 200 bet nebuvo butent tokio kokio man reikejo.
Supratau.Nu mano 2.9 dyzelis manau turetu buti pasirinkimo ,bet va idomu kaip tu nustatei ,kad jis nekaukiantis.O tau jis kauke smarkiai ant visu pavaru?Nes pas mane tik 5 pavara pradeda kaukti kai laisvuma duodi su gazo pedalo,o kai begejas nekaukia.Ir va man ta pati sneka meistras,sako perrinksiu bet neatsakau del kaukimo,tai ka as mokesiu ,kad man vel kauktu? turejau 124 3.0 dyzeli su tokia beda is vokieciu parveziau tai po rinkimo rimtam servize liko kaukimas,o teko pakloti pinigelius.Tai dabar biski atidziau ziuriu i ta problema ir bandau ieskoti kelio

mindaugasi neprisijungęs   Cituoti