Citata:
Pradžioje rašė armagedonas
Paprasyk kebulo numerio. Parasyk cia.
Ziurek rudis, nesvarbu is kur auto yra. Apeik visas duru gumas, atversk paziurek, ypac duru apacias. Sparnus, tiek priekinius, tiek galinius. Kapota, stoga nuo akmenuku duobutese ar nera rudziu zidiniu. Tarpus kebulo apziurek, ar vienodi ar dureles lengvai uzsidaro, bagazines trankyt nereik. Dazna beda w203 modelyje, tai uzkurus auto ikyrus taksejimas paneleje puse minutes. Remontas ~300lt, arba pripratimo reikalas. Visa elektronika pereik, nuo langu/stoglangio, iki veidrodeliu. El. sedyniu reguliavima patikrink, daznai vairuotojo sedyne nesireguliuoja (laidas pradiles buna viduje, reikia izoliuoti is naujo ir pakeisti saugikli). Lempas pakilnok, pamegink galiniu sedyniu atlosus pareguliuot (patikrinsi ar vakuumas kazkur nepabega).
Variklio skyrius. Kaip ir visose pasivazinek, paziurek ar graziai begejasi, neatsiremia apsukos ties 3000. Dumingumas. Ar nepulsuoja apsukos ant laisvu. Greiciu deze pramaigyk, S ir W abiem rezimais, -/+ steptronika pamegink pajunginet, kickdown. Patikrinti ar normaliai greitejant tarp 1200 - 2500 aspuku nejauciama vibracija (kaip paletejimo tarkos ant kelio). Variklio tepalo lygi gali pasitikrinti per skydeli. Ikisk rakteli, nutatyk i 1 padeti, tada 3 kart greit paspausk vieinteli esanti mygtuka spidometro sone ir ismes meniu. Tada su vairo mygtukais gali pereit. Matysi akumo itampa, kitur ismes ir tepalo lygi. Kad pamatytum reikes pasukti rakteli i 2 padeti. Tepalo i varikli pilasi 6,5l.
Tai tiek kolkas, cia surasiau ka pats ziurejau ir ka paskui radau pirkes savo w203.
|
Dėkui, bet kaip mažai nusimanančiam misija gan sudėtinga. Reikia gal ieškoti kas turi mb ir prašyt kad lėktu kartu apžiūrėti.
|