Citata:
Pradžioje rašė artez
as kazkaip galvojau imti pirmus e60,o gali gal pasakyti kodel ten jie nelabai?nenoriu skaityt 
|
Va, butent apie E60. Bet ir E90 viskas panasiai. Cia cituoju vieno labai gerbiamo meistro is bmw forumo posta( panasiai kaip musu Vampyras):
"Pagrindines ligos - Pakaitinimo zvakes su rele, pagrindinis variklio skyvas, greiciu dezes karteris, konverteris, kardano guma, galiniai sarnyrai, generatorius, priekines virsutiniu traukiu gumos, variklio pagalves, greiciu dezes pagalve, ismetimo kolektorius atkrenta pas LCI bet turbinos sandarinimo ziedai si ismetimo kolektorium ir duslintuvu dasideda, aisku pigesnis remontas nei kolektorius pas senesnius modelius, egr voztuvas, isiurbimo oro sklende, dpf filtras, termostatai, vandens pompa, amortizatoriai, priek stabilizatoriaus traukes, starteris, vairo kolonele, IBS sensorius, turbinos vamzdyno sandarinimo gumos, turbina, oro srauto matuokle, stabdziu diskai jei nebuvo keisti tai irgu jau galas jiems buna, telefono blokas, PDC blokas, CCC, Perkant toki modeli reik atsideti kokius 2.5k £ kad paskui nereiktu nervuotis ir sakyti kad gaidys tas bmw paduodu ir perku golpa.
LCI pergyvenk del papildomos problemos su variklio grandine nes ja reik keisti pasiekus 140-150k ir apskritai kiek as ju praziurejas tai tarkim kas virs 100k jau yra lavons.
P.S. kas turite e60 ir tvarkete maziau negu 5 dalykus is mano isvardinto saraso tai sakyciau gan nebloga masina nupirkote"
Dar klasimu bus? Cia dar nesurasiau is kitu postu bajeriu su automatais ir ju puslemis.
Citata:
Pradžioje rašė vytas85
neklausyk tu ten to spangalo,viskas gerai su tais bmw,yra kelios esmines bedeles,tai termostatai,ismetimo kolikas,pakaitinimo zvakes ir dar keli sudniekiai,o taip tai masina liuks pats atvazinejau virs metu su 530d 2004m be problemu,dabar brolis su tokiu vazineja ir rida netoli 300k ir rieda viskas ok 
|
Pats tu spangalas ir neblogas. Ar suvoki, kad tavo asmenine patirtis tokiais klausimais yra NIEKINE? Kaip ir mano su W211. Zinai kodel? Todel kad jei tau ir tavo broliui pasiseke, tai yra tik 2 masinos. O kiek BMW vazineja? Reikia imti BENDRAI. Ir skaityti ir dometis kas placiau darosi, o ne i savo darza tik ziureti.
Va, skaitau 2 lietuvos mersu forumus, skaiciau ir uzsienietiskus. Dabar skaitau bmw ir audi forumus. Ir asaru kiekis ir privekrti baseinai NEPALYGINAMAI mazesni mersu forumuose. Kaip manai kodel? Gal mersu maziau? Ar mersistai bedas slepia? Anaiptol. Tiesiog BMW ikifacelift yra visiska kaka, lyginant su mersu, i tiek. Audi irgi ne ka geriau.Ir pasakymas kad koks pazistamas vazineja ir dziaugiasi, yra niekinis. Nes desimtys verkia.
Patys bmw'istai savo forumuose juokauja, kad neteisybe, kodel w211 eksploatacija daug pigesne nei 5er. Kazkaip negirdejau kad mersistai sakytu atvirksciai.
Seniai zinoma tiesa, kad is 5er a6 ir w211 - merso eksploatacija daug pigesne.
O dar pasidomek kokie yra variantai kai pats bmw koncernas keicia variklius pagal garantija del pripazintu ligu.
Tad atsargiau su spangalais. Nes spangimai baigiasi kai nustojama ziureti i du pazistamus ir atmerkiamos akys placiau.
Ir dar, kaip matome sena tiesa pasitvirtina - masinas visada reikia imtis po modelio facelifto. BMW e90 jau galima ziureti nuo 2007 kovo, w211 ir tai pofacelifte istaisytos ir tos kelios ligos kuros buvo.