Nu ka, kolegos, ka tik is Sostenos... Buvo apziuretas sitas variantas:
http://auto.plius.lt/skelbimai/volvo...s-2473621.html
Kaip automobilis vaziuoja, komforto jausmas ir visa kita - tikrai super, daug nesiplesiu, man tikrai viskas patiko, dynaudio duoda savo, naujutelaites ziemines padangos ir t.t.
Ant kebulo buvo smulkiu pabraizymu, sen bei ten, nieko labai baisaus. Salonas nenutrintas, kaip naujas, na, viskas vizualiai tirkrai liuks. Pardavejas matosi tikrai nuosirdus, pasakoja viska ka zino ir pan. Ne perekupas ir pan. Rida tikrai tikra, tikrino visais imanomais budais, paga klaidu kodus, ABS bloko duomenis ir t.t.
Taigi, nusvarem i sostena, pasirodo ten dirba mano bendradarbio pazistamas, tai visur vedziojosi mane kartu, ir is viso, Sostenos aptarnavimas auksciausio lygio, nesu niekur mates taip nuodugniai tikrinamos masinos.
Pradekim: atejo du meistrai, elektronikas ir mechanikas:
Uzvedimo spynos pritraukimas ir elektrine dalis - nepastovi problema, kartais nesuveikia uzvedimas, sake greitu laiku tieisog neuzvesi masinos. Na, tiek to, galvoju, pasikeisiu. Toliau. Signalizacijos sirena mirusi, isiliejes jos akumo skystis, gatava. Keist reikia, kitaip kasko neapdrausi. Nu tiek to galvoju, originalas kosmosa kainuoja, pastatyciau aftermarkt. Galiniu dureliu uzrakinimo mechanizmas gatavas, ne visada veikia, volvu liga, ketimas. Nu gerai galvoju, dzin. Is variklio sunkiasi tepalai. Kiek ziuri, sako kalta tarpine greiciausiai, bet kokiu atveju nuo jos reikia pradet. Nu tiek to, pakeisim galvoju. Gatavas vienas sailenblokas, cia is viso dzin galvoju. Pakeisim. Visa kita vaziuokle ledas. Gatavas ksenonu aukscio reguliatorius, reikia ardyt, ziuret, gal tik laidai oskidavosi. Sviecia i pazeme. Nu ok, galvoju, bet jau nervas ima. Vairo stirprintuvo skyscio beveik nera, ant ribos. Nu dzin, dapildysim jei tik tiek.
O dabar idomiausia dalis:
DPF. Pradekim nuo to, ka tai reiskia volvai ir visom kitom auto. Anot sostenos meistru, DPF yra totalus blogis. Siam konkreciam volvai variklio resursas yra apie 800 000 km. Bet, deka dpf, jis lieka tik 350 000 - 400 000 km. Tokia ekologijos kaina. Meistrai labai vaizdziai isaiskino, kodel taip yra. Suodziu deginimo metu dpf'e temperatura sukyla virs 600 laipsniu. O pats dpf'as stovi salia variklio bloko. Si temperatura kaitina variklio bloka, dar ten kazka, iskelia ziauriai didelius reikalavimus tepalams ir t.t. ir vis tiek gamintojui nepavyko padaryt, kad variklio resursas butu didenis. Tieisog net ir tvarkingai veikiantis, laiku keiciamas DPF'as varikli nuzudo per pus greiciau. Zodziu, bet kokia masina su DPF yra blogis, ir nuo ju devetu reikai begt. Plius pakeitimas pacio dpf, kurio resuras 150 000 kainuoja komosa toki, kad... kad sake vis labiau daugeja masinu is europos, kur net vokieciai, pranzuzai su savo algomis nesugeba priziureti DPF sistemos ir masinas tiesiog parduoda. Anksciau jie pjauste patys tuos DPF, bet TA griezteja visur...
Sioje konkrecioje VOLVO DPF'as jau buvo ispjautas. Tai sako pliusas varikliui ir visa kita. Bet - tai matosi akivaizdziai, matuojant bakelio temperatura, jungiantis prie davikliu ir net vizualiai. Meistrai sake, kad musu salies laukia bomba, nes TA jau pradeda situ salyku tikrinima greitai, perka iranga, zodziu jie sake, kad praeiti TA po metu bus be sansu, ta jie garantavo, nebent nelegaliai. Nors DPF sake sitai Volvai ispjautas tikrai profesionaliai, sake retai mato taip graziai viska padaryta, su programavimu net ir t.t. Bet tai sake nepades, nes yra labai paprastu mechaniniu priemoniu tam nustayti ir TA ta matys puikiai.
Na ir pabaigai - atsizvelgdamas i kaina, galvoju imt - neimt, kol nepriejo meistrukas su dazu matuokliu... pazirodo, sita volva is visu pusiu dazyta, duobes ant kapoto uzzpakliuotos, ir kas baisausia - stogas dazutas, tona spakliaus ir rudys jau net kelia priekini stikla... meistrai negalejo patiket kad oro pagalves sveikos, tai net dar karta pradejo ardyt fiziskai, nu tikrai oro pagalves visos sveikos ir puikiai veikia. Gal tik koks medis ant stogo buvo nukrites, sake negali pasakyt, bet kad kovot reikes su stogo rudimis tai tikrai. Plisu visa pati is visu pusiu perdazineta ir spakliaus uzvaryta nekudai.
Tai buvo paskutinis vinis.
Kai pardavejui viska susakem, zmogui net rankos drebet pradejo, matesi kad tikrai nieko nezinojo zmogelis, jis vargsas buvo kruva babkiu ir taip i ja ikises, buvo jam pavaru deze pabyrejus, ja pakeite i nauja (meistrai patvirtino, APD - ledas). O dabar dar tiek suzinojo... net nepasiule kainos mest, nieko, atsiprase uz sutrukdyma manes ir atsisveikinom. O sostena net vietoj 250 paeme is mans tik 200 uz patikra.... Gaila aisku tu 200, bet geriau prarast 200, nei 30 000.
Viskas, i jokius dyzelius su dpf neziuresiu. Patys meistrai sake, bek tu nuo tu dyzeliu nauju, pavardino man eksploatacijos kastus tokios volvo benzinines ir ,dyzelines, su kainom, pavyzdziais, ligom, profesionliai. Ai, is esmes tik paantrino, ka pats visada zinojau, kad benzas yra benzas.
Ai, dar deka uzcipavimo, pakeista masinos programa nebestebi esminiu dalyku - pakaitinimo zvakiu bukles, purkstuku bukles ir t.t. Zodziu, net nebuvo imanoma nustatyti kokia tarkime dyzelio purkstuku bukle. Nebent ardant fiziskai, bet ne programiskai. Sake kiek jie kainouja jei ka, ir kas jiems nutinka nuo baltarusiskos/rusiskos saliaros, kuri neatatinka EU reikalavimu ten del kitokio sieros santykio ar ko ten.... Bet situo klausimu OT nepradedam, ok?

Kol kas tiek. Man paskui meistras priemejas juokavo liudnai, geriau jus nevarinekit masinu pas mus, sake visos kiek atvaro pirkejai patikrinimui 90 % didesni ar mazesni lavonai. Nebuna, na nbuna geru masinu LT. Nera stebuklu, nebus pigi ir gera masina. O ir brangi gera greiciusiai nebus. Neparduos geros masinos nei Vokietis, nei Pranzuzas... jie irgi skaiciuot moka. O dabar sake kas tuoj prasides kai prades baiginetis DPF ir variklio resursai uzsieniuose....
Beja, sake, jei sita masina butum nuvezes i koki paprastesni servisa, kur nezino specifiniu niuansu ir neturi spec irangos, butu sake ledine masina cia. Beja, is tiesu sake tarp visu lavonu ka jiems atvaro patikrai, sake cia dar labai geras automobilis

Kazkaip neabejoju, kad jei nuvarytumet savo masinas tokio lygio ir nudugnumo patikrai...geriau to nedarykit