Citata:
Pradžioje rašė Joshua
Pasiteiravau, preis kokia savaite dėl volvo S80 kolegos, 2.5 benzas, automatas pas ji, ~2007 metu.
Pirko 2010 metais su rida ~60-70k, uz ~80k Lt. Pradžioj reikėjo šiek patavarkinėti "ale aptarnavimus" uz ~7 k litu (sostenoj), ka tiksliau sake, bet dabar nebepamenu
Prasuko apie 100 k jis, pagrinde po miesta, komforta teigiamai ivertino, kuro sanaudas neigiamai, tiek mieste (~14 l ) tiek trasoje (~9 l) minejo, kad valgo daugokai, traukos nera tiek ir daug. Per tuos tris metus dar vis kokios smulkmenos islysdavo (smulkmenos, bet tvarkymas ju neispigiuju). Bendrai jau apie 100 stuku masina atsistojus  nuvertejimas gan spartus, atsizvelgiant i skelbimu turini. Planuoja keisti jau gan greitai, i 2-3 m. senumo auto, kaip sake imponuoja vokiskos markes, i volva vel nebent i dzipuka ta, jei sestu.
Toks trumpas info pasidalinimas 
|
Dekui uz info  Aisku, 80 k sumokejus liudna po keliu metu uz 30 atiduot... Nuvertejimas visu nauju masinu spartus, paskui kiek leteja.
Sanaudos viskas ok, ir gamintojas gi panasiai raso, turba stovi kaip ten bebutu...
O smulkmenos speju - uzvedimo sistema (spynele, pritraukimas), dureliu elektrines spyneles, ksenonu auskcio daviklis  Sostenoj sake visom be sismties anksciau ar veliau sitas navarotas islenda, cia tokios "ligeles" situ volvu. Bet tai geriau jau liga kokia spynele ar daviklis, nei SBC blokas ar ausinimo radiatorius kaip pas w211, su daug finansiskai skausmingesnem pasekmem. Teisybes delei reikia pamineti, kad tiek w211, tiek volva savo ligas su metais istaise
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|