C124 Help. 230ce 91m pasiles pila antifryza lauk.
Sveiki.
Atsimusiau i siena tvarkydamas savo MB 230ce 1991 m. (c124) variklio tipas M102,982. variklis po ilgu pastangu dyrba graziai ir tolygiai. bet susiles iki mazdaug 70 laipsniu pradeda pilti lauk antifryza. per pletimosi bakelio nubegimo taska. pradziai pries remontus buvo pasirode tepalai ausinimo sistemoje. nukelta galva ir po ja aptikta pradegus tarpine. nuveziau galva y grc (galvuciu remonto centra, alytuje) patikrino, paaiskejus kad galva gera buvo kapitaliai atremontuota ir nuslifuota. pakeista tarpine po galva y Victor Reinz tarpine (visi rekomendavo) darbai atlikti kokibiskai pagal visas instrukcijas. isplauta ausinimo sistema, viskas cirkuliuoja ir syla tolygiai, vandens pompa dirba be priekaistu.
tad kyla baisiausiu minciu, kad trukes blokas... bet reikalas tame kodel taip nutiko? beto keliant apsukas spaudimas sistemoje nekinta, antifrezas nepradeda stipriau begti. nebuvo nei perkaitintas nei ka. daugiau nieko sugalvoti negaliu. nebent ausinimo sistemos orinimas gal padetu?. bet nerandu nieko panasaus y orinimo taska.
Klausimai is mano puses pakolkas butu tokie?
1. ar nebuvot niekas susidures su panasiomis problemomis?
2. ar reikia orinti sistema po variklio perinkimo , ir naujo antifryzo supilimo.
3. jei kaip ir tikiuosi esant ytrukusiam blokui ar jis gilziuojamas?
3. esant trukusiam blokui kas geriau? tvarkyti (tai yra gilziuoti ir t.t. ar paprascausiai pirkti is kokio donoro ir statyti ji pas save?
4. jei is donoro, tai kaip tie 2.3 blokai? ar laiko? ar nekyla panasiu problemu? ar geriau ieskotis butu is sudauzytos masinos?
visiska variklio keitimo varianta pakolkas atmetu del atrestauruotos variklio galvos, idealiai veikancio ipurskimo ir t.t.
beje kaip kainos gal kam teko pirkti ar pardavineti m102,982 motora?
|