Citata:
Pradžioje rašė AudriusA
Nesakau kad cl nekomfortiska, bet jam iki rolso turbut tikrai kaip pesciam iki menulio 
Smagu girdet kad kazkas irgi zavisi siuo kebulu
Na mersas turbut visada pasizymejo inovacijomis, ziurejau reportaza apie abc vaziuokle, vokieciu inzinieriai snekejo tai labai idomiai pasnekejo, norejo suderinti komforta su stabilumu ir kad tuo paciu auto butu kiek zemesnis. Pacia sistema tai as myliu be galo, tiek stabdant masina vienam lygi, tiek posukiuose guldant (smagiausiai kai kas prie siknos prikimba, provokuoja bet tik posukiuose atitolsta kazkur..  ) vienintelis minusas kaina visu keturiu amortizatoriu su surbliu, turbut kaip pats cl tiek kainuotu 
As kuri laika buvau pardaves savo cl (3 men turbut) bet neradau kito modelio kuris taip priliptu, ir bmw 6 ziurejau ir cls ir tt bet galiausiai gryzau atgal prie saviskio.. 
|
Man cl irgi labai grazus, bet tik faceliftas. Prefacelift, tiek galines faros, tiek prikines baisiai jau atrodo. Del vaziavimo, abc is tikro yra gera vaziuokle, laiko posukiuose smagiai, ir komforto nemazai, bet aptarnavimas jos labai brangus.. Perki mersa, prisibijai kad motoras, deze neuzlinktu, o dar apie vaziuokle super brangia galvot.. Na cia tik entuziastai gali pirkt tokia masina. SIaip dar motoras 5.0 ir deze, prefacelite labai nevyke, man ziauriai nelipo jie. Iseskit i bmw 645 pamatysit kaip masina reaguoja ir vairuotojo koja... ir stabdziai daug geresni.
Zodziu, sita mersa kurdami per daug akcentavo abc sistema, ant kurios isleido didziaja dali kitu inovaciju pinigu, kas laikui begant vistiek nepasiteisino. Jei butu paprasta vaziuokle pas cl'a, manau ju butu daug daugiau ir nuvertejimas butu daug mazesnis(aktualu tiem, kas pirko nauja), nes nebijotu pirkti devetu cl'u..
|