Citata:
Pradžioje rašė Artunas
Dar siemet turime 2.4 ltr variklius v8. apsukos apribotos iki 19k. Nuo kitu metu isigalios v6 1.6 ltr su turbo kompresoriais varikliu formatas. Dabartiniai varikliai jau daug metu holomogizuoti, ju tobulint negalima.Nebent norint padidint patikimuma,su salyga kad nepadides galia. Tas pats galios nuo kitu metu su naujais varikliais. Varikliu skaicius ribotas,berods 8 varikliai sezonui,kas reikstu 1 variklis keliem savaitgaliam.Senai praeja tie laikai kai turtingos komandos gamindavosi ipatingai islengvintus variklius skirtus atlaikyt tik kvalifikacija,o lenktynem jau dedavo kita.
Varikliai saudydavo irgi seniau, kai buvo legalios praslydimo kontroles elektronikos. ir saudydavo daugiausiai isedami is posukio,kai tos sistemos dirbdavo, o pavaras kai perjungineja tai grynas saudymo garsas. Jus nelyginkint to garso kuri girdit per tv, nera tokios aparaturos kuri perteiktu ta garsa kuris yra naturoi,ypatingai kada esi starto tiesiosios tribunoi kurios kaip taisykle betonines, ir garsui nera kur dingti. Be ausu kamstuku nelabai imanoma.
Lygiai uz dvieju savaiciu as vel eilini karta vaziuosiu klausyti to garso i Monaka, Oi blemba kaip man gerai! 
|
As vis svajoju i F1 varzybas lekti. kokia kaina keliones gaunasi su blietais su viskuo? As F1 girdejau kai cia LT vazinejo, aisku ne lenktyninis rezimas, bet vistiek ispudinga buvo.
__________________
Tesla M3
Octavia RS
_______________
EX:
A208 CLK430 AMG
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
|