View Single Post
Old 2013-05-17, 23:37   #470
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

Atsakymas Tomskiui:

1. Tavo važinėjimas vandeniu pakenkė tavo sistemai - jos sienelės užsinešė kalkėmis ir ne tik variklio kanalai, bet ir radiatorius. Beje nėra garantijos, kad neužaugo mažosios aušinimo skylutės tarpinėje po galva.
2. Probkės vožtuvo paskirtis palaikyti stabiliai slėgį sistemoje iki 1,5-2 bar. Nesant slėgio nėra geros cirkuliacijos ir antifrizas jau užverda prie 105, o esant slėgiui užverda panašiai prie 115 laipsnių.
3. Važinėtis išėmus termostatą - beprotystė. Ne miltų fabrike tavo mersui tą termostatą sukonstravo ir idėjo
4. Cirkuliacinis siurbliukas kur yra ant dešinio posparnio labiau reikalingas , kad dirbant varikliui tuščiomis apsūkomis salone nesumažėtų šildymas žiemą. Vasarą jis įtakos nelabai turi.

Su ijungta kondiške sistema turi labiau kaisti ne be jos, bet neviršyti 100-105 laipsnių kamštyje

Kitam kolegai galioja tie patys punktai, bet dar papildomai patarčiau pasidaryti testą išmetimo dujų antifrize, nes paskaitęs turiu įtarimų dėl kompresijos patekimo į aušinimo skystį užkaitus varikliui.

Beje tingiu ieškot koks variklis pas Vanix?


Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2013-05-17 23:43 val.
ldalius neprisijungęs   Cituoti