View Single Post
Old 2013-05-20, 23:06   #545
AudriusA
 
AudriusA's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-02-12
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 390

AudriusA is on a distinguished road



Standartinis

Ir as galvojau apie tavo beda, truputi narsiau internete, va ka radau idomesnio:

Siam zmogui letai dingdavo antifryzas, S klase.

"Found the leak, its the hose that goes between the engine and the long hard plastic tube that has several hoses running from it near the firewall, next to the oil filter. The hose clamp feels tight but the bottom of the hose is wet. Looked up online the hose is only about $16 which isn't too bad. Hoping its just the hose. "

Cia truputi apie aux vintiliatorius, galbut kazka naudingo rasi

http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html

Keliems buvo, jog tarpine prapusta - galbut kompresijos testas padetu, jeigu dar nedarei jo?

O siaip reziume kiek susidariau bendra vaizda dazniausiu problemu, tai antifryzas (atpuola nes keitei), fan cluch (termomova, bet jei neklystu ir ta pas tave gera) jeigu pastarieji du geri,tai rekomenduoja i termostata atkreipti demesi.
Kaip tavo motoras dirba? tolygiai, trauka gera? kazkur radau ideja kad gali buti del zemo kuro slegio, mazas slegis sukuria liesa misini del jo kaista motoras, bet si teorija tokia ant klaustuko man.

Na parasiau viska kas uzkliuvo uz akiu, galbut kazkas naudingo pasirodys

Edit: A cracked or broken heater core outlet housing can cause a coolant leak near the bulkhead (firewall).

Nepamirsk pasitikrinti slangu,sujungimu sunkiai prieinamose ir matomose vietose, daugiau nei keli rase kad prie firewall'o (uz motoro netoli kebulo kazkur kiek suprantu) leido antifryza, tas paaiskintu kur dingsta tavo slegis

AudriusA neprisijungęs   Cituoti