View Single Post
Old 2013-06-06, 12:50   #17248
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Marozas View Post
man geriau didesnis atmosferinis variklis, nei mazesnis kompresorinis su atitinkamai vienodu skaicium arkliu. draugai su kompresorius taiso ir taiso. Na amg modeliai turbut isimtis, ten jie yra ypatingai patvarus
Man taip pat. Ir ne del remontu, o del visai kito vaziavimo jausmo. Tos turbos kai uzpucia, toks tampymas gaunasi, netraukia, tada staiga lupa, tada baigiasi turbos galia toje sukiu gamoje ir t.t. Tam aisku ir dedami twin turbo kad to isvengti, bet jei ne tai...
Geriau galingas atmosferikas, tiesiog komfortiskiau su juo.

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti