Citata:
Pradžioje rašė eSaS
ir kuom blogi tie volvo automatai ?
|
jei netingesiu, paieskosiu ir papostinsiu panasu aprasa kaip ir apie audi varikli  Siaip ten stovi naujieji AISIN tf-80 sc, deze gedimo atveju principe neremontuojama, nes po remonto labai greitai vel pareina, del likusiu drozliu, kuriu del tam tikru konstrukciniu ypatybiu jokie plovimai nepasalina ir t.t. Keitimas i kita - dalyvavimas loterijoje su kazkada anksciau ar veliau tokia pacia liudna pabaiga. Nepatikima deze is principo, hrenovas hidroblokas ir t.t. As ne mechanikas, nesurasysiu kas ir kaip, sakau reikia surast normaliu meistru aprasa kas ir kaip ten tragiskai blogai. SSC forume yra toks FINO, jis panasiai kaip pas mus vampyras, tai jis ten yra labai graziai isaiskines viska. Ir kas bjauriausia, tai daugelis ligu pas masinas isprendziamos litu, arba dideliu litu pagalba, o tipo pasak jo normalaus sprendimo su volvu dezemis nera uz jokiu pinigus, tik kompromisai. Nebent nauja is gamyklos pasiimsi, bet ji bus irgi lygiai tokia pati nepatikima.
Velgi, patarmas - jei volvo AT - tada iki 2002.
Karocia, toks jausmas kad patikimos masinos baigesi ties sia data.
EDIT: beja, volvos AT resursas - 50-150 k km. Volva net kuri laika keite sias dezes kaip brokuotas, dabar jau nebe  Toks resursas daug ka pasako apie deze manau.
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Paskutinį kartą redagavo Finalfour; 2013-06-18 17:46 val.
|