View Single Post
Old 2009-05-27, 17:48   #7
glutaminas
 
Statusas: Guest
Pranešimai: n/a



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė dyzelis View Post
del A8 girdejau ne is vieno, kad remontas brangus, vien del to, kad quatro.
Siaip tai nieko ta A8 bet... toli grazu ne mersas, ji tokia vistiek, kaip kokia didele bulka, o mersas didelis, kampuotas, solidus tikrai ner ka lygint.
Dar ka patarciau, tai paprasciausiai su viena ir su kita pravaziuoti, manau abejoniu nekils
Kitas argumentas kodel eSa, tai kaip suprantu megstat galingesnes masinas, tai kaip pvz: Audi butu 4,2 variklis apie 280 AG berods ir jau cia maximum, o mersa galite rinktis ir S420 ir S500 pastarajame 326 AG o ka audi?? nieko! cia sio modelio maximum (nebent S8 bet ten kaina nezmoniska) o beje eSas yra dar vienas, tik tas jau labai valgo

Turejau ir ta ir ana.
Nu negaliu neatsakyt i toki kvaila komentara. Nelyginu nei merso nei audines, bet bent jau savo kvailu ziniu nedemonstruok.
Jei ziurint del varikliu, tai audi stovi visa galva auksciau uz mersa, tas pats 4.2 variklis, jis sanaudomis ir dinamika stipriai lenkia s420, nera net ka lyginti. Na jis panasia dinamika turi kaip s500, tik sanaudas daug priimtinesnes siais laikais + turi visu ratu pavara, kas prideda ir stabilumo ir pravazumo, tiek vaziuojant i zvejyba ar i sodyba, tiek ziema.
Toliau, sakai audi turejo tik 4.2 ir 280ag ir cia jau maximum taip deja, audi turejo w12 monstra, 6.0 varikliu, kuris deja, irgi yra galingesnis ir ekonomiskesnis uz s600.
Toliau apie dyzelius, audi turi pati pirma 2.5tdi 110kw dizeliuka, tikrai verzlus ir taupus dyzelis, nenusisekes tik del veleneliu, kuriu remontas jei pareina velenai pakainoja, bet velgi, su 3.5dizeliu nera ka lygint, sita varikliu nebent su 3.0 naujesnio tipo dizeliniu agregatu butu galima lyginti. O dar nepamirstam, jog audi turejo ir 3.3TDI a8, pastarasis tikrai labai galingas monstras.

Zodziu reziume tokia, audi norejo pataikyti tarp solidomu ir sportiskumo, bet nezinau kur jie pataike, bet merso ant solidumo ir minkstumo ir navarotu tikria neaplenke, bet ant sportiskumo aplenke, taciau tuo paciu sportiskumu bmw 7 tikrai neaplenke, bmw7 sportiskesnis variantas.
Kitas dalykas, mb turi savo varda, stiliu, minkstuma ir visa kita, jis visada bus labiau isilaikes modelis, ir kainos ju bus visada didesnes.

NEt nezinau ka imciau, abu modeliai geri, ir turi savo defektu. A8 jaunatviskesne, juokingai atrodo kai katik baiges studijas, ar dirbantis vadybiniku vazineja su MB s klase, cia daugiau solidziam zmogui mb s klase, o a8 daugiau jaunatviska, butent ir lemtu sitas pavizdys mano apsisprendima.
Beje su a8 teko daug vaziuot, vaziuokle daugiasvirte, remontas nera brangus, daznai nudvesta dezes pas 4.2 remontas apir stuke euru, dar minusas jog reikia keisti dirzus, kuriu kaina nemaza, pas mersa grandines.

  Cituoti