View Single Post
Old 2013-07-24, 21:01   #33
Yzzo
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-03-12
Pranešimai: 320

Yzzo is on a distinguished road



Standartinis

Atnaujinu tema, gal kas ka paburt nores

Viskas prasidejo su masina nuo pirkimo prasukus 3500km, kai vaziuojant nugeso variklis ir atsirado kalimo garsas isardzius pamatem, kad uzvelti 1,3 ir 5 stumokliai. padarius kapitalini, pakeitus visas gilzes, 3 stumoklius, visus ziedus, visas tarpines, variklis kaip ir dirbo graziai be pasaliniu garsu, bet sekanti ryta isvaziavus i darba (+- 7km) jis vel nuduso ir atsirado pasalinis garsas. Pats nemaciau, bet aplinkiniai sake, kad mesdavo juoda duma ( iki nugesimo kaip ir nedumydavo )

Kai uzkale variklis, vaziavau autostradoje pastoviu greiciu, temperaturos skydelis rode 2 padalas auksciau 80 laipsniu ( skaitmeninis indikatorius ). Po surinkimo staigiai apsuku nekeldavau, daugiau nei 2000 - 2200 irgi neduodavau, nes norejau, kad prasidirbtu.
Teorijas sugalvojom 3, gal kas ismanantis pakomentuotu ka placiau:
1) termostatas - ar gali buti, kad termostatas atsidarinedavo per velai, todel buvo palaikoma siek tiek aukstesne temperatura ( kaip rasiau, auksciausia buvo 2 padalos virs 80, nezinau kiek cia tiksliai bus ) todel, del mazu tarpu ciut prasipletus metalui pradejo velti ir nuo trinties sudege?
2) tepalo siurblys - nepakankamas tepimas, bet ar nebutu, kad tada veltu visus? pries tvarkant del kalimo garso variklyje, buvo uzvelti 1,3 ir 5 cilindrai, dabar po perrinkimo vel 1 ir 3.
3) forsunkes - nors veziau tikrint ant stendo ir pasake, kad geros, bet kyla itarimas, kad 1 ir 3 gali purksti per daug kuro arba nelaiku. ( Visgi 1 ir 3 cilindrai ir tada ir dabar, todel tokios ir mintys )

Yzzo neprisijungęs   Cituoti