Citata:
Pradžioje rašė vanix
tas tiesa, sita video kai ziurejau labai nustebau ant kiek gera garsoizoliacija: http://www.youtube.com/watch?v=qvJ7_9P9G7Y
As taip suprantu, kad FinalFour dzin ar prispaus ji prie sedynes, kai uzmins dugna ar ne. Nes sako ir volvo su 3.2 paimtu, jei tik komplektacija butu gera ir rida nesukta. Taip suprantu variklis visiskai ne esminis dalykas. Ir shiaip jis perdaug praktishkas, kad paimtu V8 biturbo dyzeli su airmatic 
|
Volvo su 3.2 irgi zinok ne tarp blogiausiai valinanciu auto, jei ka  Aisku, nera ka lyginti su 420 cdi be abejo.
O siaip tai yra daug maz taip - man visokie elektronikos navarotai (sildomos/saldomos sedynes, distronikai, parktroikai, navi/dvd bluetooth, ekranai, harman kardonai ir co., soliariniai stogai, besisukiojantys ksenonai ar duomenys ant stiklo - milijona kartu svarbesni navarotai nei 420 ir pan varikliai bei visokie airmaticai ar four-c pakabos.
Man tobulas auto - visi sitie elektronikos bling bling ir jokiu airmaticu. Variklis - 6 kausai (3.2, 3.5 ir pan.). Dar oda ir dideli ratai. Va tobulas auto 
Bet kazkodel pilniausia komplektacija ir 3.2 variklis sunkiai ir retai suderinama...
P.S. Tarkime, kai ziurineju W211'tus, ju nemazai buna is italijos. Tik pamatau kad nera sildomu sedyniu - iskarto skelbima uzdarau ir man pfig koks jis ledas ten ir idelus, neidomu.
As neketinu moketi 40 gabalu ir vazineti su "tuscia" masina.
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|