Citata:
Pradžioje rašė Hunter
Kaip w211 to paties reikejo, taip CLS to paties reikia. Kitaip kaskart isejus naujam modeliui jis butu vis brangesnis uz praeita
Jeigu nieko nereiketu naujo gaminti, tai CLS butu koki 20% pigesnis uz w211, nors tiesa sakant, didesnes masinos dalies gaminti ir nereikejo, keista kad brangesnis
|
Tiesioginė savikaina labai panaši, bet R&D išlaidas dalinam ant tiražo skaičiaus, Marketingo taip pat ant tiražo, o kai jis yra 10 kart mažesnis, nei e klasės, tai ir gaunam bendras sąnaudas modelio didesnes. Be to, cls privalo būti brangesnis už e klasę iš marketinginės pusės, nes jis turi "neėsti" S klasės pardavimų, betpervilioti kitų markių klientus ir arba "ėsti" E ir C klases.
__________________
Laukiu 18 gimtadienio ir teisių
|