Nepagavot mano minties. Grynai kaip sportine masina, taip, salonas visiskai nesvarbus, ten aplamai geriau, kai to salono isvis nera, tik lopsiai su saugos lankais  jei tik tikslas sportuot. Bet jei kaip kasdienine masina, ir i darba vaziuot ir i trasa savaitgali, tada salonas tikrai nepaskutinej vietoj 
Koks nors Evo VIII kainuoja nemaziau 50k ltl, uz tokia kaina jau yra parinikimas panasiai vaziuojanciu masinu, E55/C55/CLK AMG pvz. Ten nors kaip zmogus jautiesi salone sededamas
Citata:
Pradžioje rašė a-1
...jio, bet kai startuojant ispraudzia tave i sedyne, kad ikvept sunku, o stabdant pakimbi ant dirzu, ir nuo sankryzos lengvai 180km/h kerti, taid zin tas kondikas  ne tame jio privalumai, ir paskirtis...juolab, ne kiekvienam pagal kisene 40l+/100km 
|
Del 40l/100km perlenki, neimi jie tiek, kad ir kaip bespausi  ir kuro sanaudos cia aplamai ne i tema paminejai.
Spaudzia i sedyne lygiai taip pat ir AMG  bet su AMG i darba gali su visai kitokiu komfortu davaziuot ant automato, su Hi-End audio, su klima, maloniu ir akiai ir atsiprasant siknai salonu  Subarike/Evo to nera.. o moki tuos pacius pinigus. Stock AMG vs stock subarikas trasoj.. AMG padarytu per visus galus
__________________
'04 MB С55 AMG
Paskutinį kartą redagavo vanix; 2013-11-29 00:30 val.
|