View Single Post
Old 2014-01-09, 20:59   #11
Bludas
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-12-08
Gyvenamoji Vieta: London
Pranešimai: 10

Bludas is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė vampyras View Post
iskarto atsiprasau, bet nenusilaikiau neparases.
gamintojas sako, kad supili reikiama kieki tepalo + 0,5-0,7l tepalo, ikaitini deze iki jai pritaikytos temperaturos, tada isleidi tepalo pertekliu. (temperatura priklauso nuo dezes numerio,arba tepalo voneles formos, arba tepalo matavimo vazdelio spalvos, ar pacio tepalo spalvos, ar keliu faktoriu iskarto)
p.s. gamintojo reikalavimas temperaturos tikslumas +-1C° butina naudotis diagnose nes ji matuoja vidine temperatura.
p.p.s. nesikabineju, tik patikslinu kaip reikia daryti pagal gamintojo reikalavimus.
p.p.p.s. tepalo kiekis labai priklauso nuo temperaturos. t.y. ikaitus jis velniskai issiplecia.
Jeigu as buciau tvarkesis pas gamintojus ,tiksliau pas merso dylerius ,remontas man butu kainaves ne 20 svaru uz prisadke,o 4000 ,galima sakyt puse masinos.Pries pora savaiciu boso s320 nusprogo turbina ,paklojo 3000 svaru ,kai paprastam servise butu atsieje 600 maksimum .As aisku suprantu ,kad reikia kazkiek prisilaikyti reikalavimu ,bet aklai tiketi ju pasakom irgi nesiruosiu ,ne viena desimtis masinu per rankas praleista ir siaip megstu pats pasikrapstyti Vat tu man geriau pasakyk ,kaip lietaus davikli atjungt ,kad valytuvai dirbtu normaliai su pertraukimu ,nes tas maskatavimas pries akis del keliu lietaus lasu jau atsibodo ,aisku be vaziavimo i MB servisa Forumas gi tam ir yra ,kad vieni kitiems patartu ir savo patirtim pasidalintu ,ar ne

Bludas neprisijungęs   Cituoti