Citata:
Pradžioje rašė Bludas
Jeigu as buciau tvarkesis pas gamintojus ,tiksliau pas merso dylerius ,remontas man butu kainaves ne 20 svaru uz prisadke,o 4000 ,galima sakyt puse masinos.Pries pora savaiciu boso s320 nusprogo turbina ,paklojo 3000 svaru ,kai paprastam servise butu atsieje 600 maksimum .As aisku suprantu ,kad reikia kazkiek prisilaikyti reikalavimu ,bet aklai tiketi ju pasakom irgi nesiruosiu ,ne viena desimtis masinu per rankas praleista ir siaip megstu pats pasikrapstyti  Vat tu man geriau pasakyk ,kaip lietaus davikli atjungt ,kad valytuvai dirbtu normaliai su pertraukimu ,nes tas maskatavimas pries akis del keliu lietaus lasu jau atsibodo ,aisku be vaziavimo i MB servisa  Forumas gi tam ir yra ,kad vieni kitiems patartu ir savo patirtim pasidalintu ,ar ne
|
dyleris tau butu padares dezes praplovima, pakeites tepalus ir filtra, ir tikrai suleistu tiek kiek reikia tepalo. dabar klausimas, ar tepalo pakanka- gi nebeturi MIN ir MAX zimejimu.
ar kolega eurais ar svarais ar litais turite moketi, man tai nelabai idomu, nebent esate skolingas man euru 
lietaus davikli gali tiesiog atjungti, bet va klausimas kam?
Funkcijos: palydejimas namo, radijos tamsinimas,valytuvu intervalas, dienos sviesos, automatines sviesos nebeveiks
as pradeciau nuo valytuvu pasitikrinimo, gal nenuvalo iskarto, o gal stiklas neoriginalus, gal daviklis neprijaukintas prie keisto stiklo, gal keistas ir pridulkejes, ar tiesiog daviklis sugedes.
p.s. vistiek tavo vietoje pasitikrinciau tepala, tiksliau isleisciau tai ka ten supylei ir keisciau filtra, nes turbina kelis kartus pigesne negu tavo deze
|