Citata:
Pradžioje rašė Paulius014
situacija tokia,nuemiau galvute,ant voztuvu 4 cilindre stovejo vanduo,taigi nusprendziau kad ji trukus ir net neveziau tikrint,gavau kita,zmones buvo nuslifave,pritryne voztuvus,reiburiave purkstuku lizdus,viskas sutverta, zodziu tik det,nes jie dejo ant sprinterio ir jiem ji netiko,todel pardave,viska sutveriau,uzkuriau ir taspats baltu dumu pilnas kiemas iskart uzkurus nebuvo,tik pradeda silt ir pradeda verstis dumais,uzsikuria is kokio 4 vertimo,uzsidege epc nors pries tai nedege..
|
Toks elementarus klausimas - o po skrodimo dėdamas naują galvą tu galvos tarpinę manau irgi naują uždėjai, o ne seną vėl panaudojai?
Tie žmonės naują tavo galvą su staklėmis šlifavo, o ne rankomis švirtriniu kokiu? Nu visko gi šiais laikais pasitaiko...
O gal tie žmonės vožtuvus pritrynė su drėle, nė trupučio nesutepę salnikų ir pačių vožtuvų įvorių... Todėl ir varo dabar tepalas per vožtuvus ir mėlyni dūmai... Dar pasikartosiu - visokių gi stebukladarių yra...
Teko man vienam 4-ių cilindrų galvą nukelinėti, tai vienas cilindras, irgi 4-as irgi buvo antifryzo pilnas, galvojau jau šakės galvai, o pasirodo tiesiog atleidus varžtus ir atlaisvinus galvą, antifryzas iš jos tiesiai į degimo kamerą subėgo ir tiek. Kadangi variklio priekis auksčiau stovi, tai ir subėgo į galinį (prisegiau foto).
|