View Single Post
Old 2014-02-16, 19:54   #61
aware
 
aware's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2011-09-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 2,124

aware is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Gregas View Post
Šiandien, važiuojant iš Vilniaus, pas mane užsižiebė visa puokštė klaidų - "Service Brake! Visit workshop", kartu su ja užsidegė raudona ABS lemputė ant tachometro, tuo pačiu "ESP not available" ir autopiloto neleido įjungti

Prieš kokį mėnesį buvo trumpam užsidegusi klaida "Service Brake!", bet labai greitai (5min.) dingo. Tuomet pagalvojau, kad laikas keisti kaladėles, bet kadangi klaida dingo ir nebepasirodė (iki šiandien), tai nieko ir nedariau. Dabar teks
Katik buvau nusiėmęs priekinį ir galinį ratus - priekyje kaladės dvigubai storesnės nei gale - manau reikės keisti tik galines.

Klausimas: Keičiant kaladėles bus galima panaudoti seną nusidėvėjimo daviklį, ar perkant kaladėles nusipirkti ir daviklius?
Klausimas Nr.2: Po kaladėlių pakeitimo reikia važiuot jungtis prie STAR'o klaidas ištrint, ar jos dings savaime?

Ačiū.
Sena davikli iseis panaudot, jeigu nesulauzysi ar nesulauzys saltkalviai ji islupinedami is senu kaladziu, ir aisku jeigu kalades nebus tiek sudilusios, kad daviklis jau trinasi i diska, po pakeitimo idejus nauja davikli ar sena kuris dar bus geras klaidos prietaisu skydeli dingsta automatiskai
Mano atveju kai kalades buvo sudilusios skydeli ismete uzrasa Wear Brakes Visit Workshop, o daviklius tiek prieki tiek gale isejo panaudot senus...

aware neprisijungęs   Cituoti