View Single Post
Old 2014-02-18, 23:15   #23
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė MBLORINSER View Post
Keistas patarimas.
po tokiu meginimu tikrai prades degint tepala o laikui begant ir turbina pasikeis.
Jokiu budu vidaus degimo varikliu su turbo kompresoreis, negalima staigiai uzgesinti ypac jei jis dirbo aukstomis apsukomis.
dyzeliniu varikliu turbinos rotorius sukasi iki 130000 aps/m esant didelems apsukoms rotorius bus ant savo maximumo < aisku nesant variklio apkrovai jis nesisuks taip greitai >
taigi uzgesinus varikly, kris tepalo spaudimas ir tepimas turbinai nutruks, rotoriui besisukant 100000 aps/m ir nesant tepimui uzkaista yvores < guoliai > bei asele. Tepalas pridega prie ju kas veliau itakoja nesandaruma turbinoje.
rekomenduojama pries uzgesinant varikly leisti jam padirbti laisvomis apsukomis as duodu jam padirbt 20-30 sekundziu, kad turbinos rotorius suletetu atvestu tepalas bei turbina aisku tam reikes daugiau laiko.

melyni dumai gali atsirasti del:
isdilus voztuvu kreipenciosioms
sukietejus ar isdilus voztuvu gumelems
prikepe ziedai
netinkams tepals ''per skystas''.
susideveje ziedai, isdile ziedu grioveliai stumoklyje, isdilusios gilzes,
patekus dyzelinui i tepala. daznas varijantas vag grupes varikliuose.
uzkurus salta varilky ir esant melyniems dumamas tai gali buti prikepe ziedai, nenuvalo gerai gilzes tepalas pasilieka micro grioveliuose ir uzkurus pamelynuoja.
variklis gali degint tepala ir nesant melyniems dumams jei variklio kompresija gera tuomet naftos produgtai puikiai sudega ir dumu gali nebuti.
Turbina gali pasitikrint nusiemes ysiurbimo slanga po turbinos ir pasitikrint pirstu ar tepaluotos sieneles. jei tepaluotos galimi du varijantai, turbina arba alsuoklis kaip jau minejo atsijunk alsuoklio slanga buna kartais net matosi kaip lasa tepalas kai variklis uzkurtas.
labai dekoju jog, pakementavote dali mano atsakymo.
priminsiu kalbejau apie Mersedes-Benz turbinu valdyma kuris vyksta "wastegate" valdymo principu, tuo tarpu turbinai reikalingas ir ismetimas ir isiurbiamo slegio spaudimas, tik tuo tarpu sulaikomas tepalas goliuose.
jaigu zinote geresni, greitesni buda pasitikrinti ar siurbiamas tepalas per turbinos guolius. prasom parasykite ji.
p.s. pasilaikykite wagu ir bambalistu turbinu valdymo ipatumus, nebent kalbate apie OM642 varikli.
supykes as siandiena

vampyras neprisijungęs   Cituoti