Esmė tame, kad pradėjau ieškoti problemos nes pas mane yra atsiradęs lengvas truktelėjimas ties 2500 apsukų, jei laikai taip pastoviai ir nori lengvai greitėti, tai pedalą palengva spaudžiant jaučiasi toks trukt ir toliau viskas ok. Tai diagnotiką pasidariau, sako su turbinos valdymu kažkas, tiksliau ieškok problemos vakumuose. Pakeičiau kelias gumines šlangutes vakumo vamzdelių sujungimuose, nes jau nelaikė kerai vakumo, ir sekant kur nueina tas vakumo vamzdelis radau po kompų dėže jį ar tai nusimovusį ar tai nepajungtą. Bet turbina tai dirba ir pučia, nusiskundimų neturiu dėl traukos. Ai, tik kai jau gerai spustejlni per pedalą ir greitį imant girdisi šniokštimas.
P.s. Taip Dovydai, toksai. Tai kaip suprantu tas galas turi kažkur po kompų deže pasijungti? Tik kad priėjimas ten nu
Niekaip rankos neįkišu
__________________
2006 C320 CDI S203
2013 ML350 CDI W166
2017 C300 W205
1998 C250 TD S202 EX
2006 C320 CDI S203 EX
2007 E280 CDI S211 EX
2012 GL550 X164 EX
http://s619.photobucket.com/user/ari...?sort=3&page=1
Forume rašom lietuviškais rašmenimis
P.s. Galiu padėti su MB diagnostika(Staru)
|