Citata:
Pradžioje rašė Gregas
Truputį pasipasakosiu, nes geresnės temos tam neradau.
Vakar atėjo APD tepalo lygio matuoklė, tai nusprendžiau iškart ją panaudoti pagal paskirtį. Variklio temperatūra buvo + - 50C, tai teoriškai tepalo lygis turėtų būti per vidurį matuoklės (nesiekti +80 ribos). Pajunginėju kelis kartus P,R,N,D ir atgal, palaukiu minutę ir pamatuoju - APD tepalo lygis virš 80C ribos per 3cm. (!!), nors variklis dar net nesušilęs iki darbinės temperatūros.
Kame reikalas? Kažkas (prieš mane vienas savininkas buvo FR) pripylė per daug tepalo?
Taigi nusiėmiau apsaugą ir išleidau 2L. (!!) tepalo iš APD. Tepalas ganėtinai švarus iš pirmo žvilgsnio, jokių pašalinių šiukšlių ar antifrizo nėra. Nepanašu kad būtų susimaišęs su antifrizu. Po visos šios procedūros pabandžiau pavažiuoti - viskas O.K..
Šiandien iš ryto APD veikė geriau nei ankščiau. Švelniai jungia visas pavaras, o ankščiau kol nepašildavo truputį iš 1 į 2 pavarą jungdavo grubokai. Logiškai spėju, kad buvo kaltas per didelis tepalo lygis APD.
Ir pabaigai turiu pasiųst  SilberAuto - kol neturėjau matuoklės buvau nuvažiavęs į Silberį (prieš mėnesį) kad pamatuotų APD tepalo lygį - pamatavo per 10s ir pasakė, cituoju:
Silber: "Viskas gerai. Tepalo netrūksta, net šiek tiek per daug."
Aš: "Ką daryt jei per daug? Nuleist gal reikėtų iki teisingo lygio?"
Silberis: "Nieko nedaryt. Viskas gerai."
Nu  , 2L. virš normos jiems čia "šiek tiek per daug"?? Na ir požiūris....
|
Gregas, Jūs gaunate pirmą įspėjimą dėl keiksmažodžių forume, plačiau apie tai galite pasiskaityt čia: http://mb1.lt/showthread.php?t=3081
__________________
Tesla M3
Octavia RS
_______________
EX:
A208 CLK430 AMG
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
|