Dyzelio ima apie 10-12l/100km mieste, užmiestyje 9-10l/100km. Benzino sąnaudos yra slidus reikalas, nes labai priklauso nuo kojos sunkumo, šeip su 6,0V12 į 20l mieste įtelpa. Važiuoklė (jei ne orinė) kaip ir visų MB yra patvari, tik labai patvarumui atsilieai mašinos svoris (2tonos ir daugiau). Dažniausiai nukenčia vairo traukių antgaliai, stabdžiai, metalinės-guminės įvorės. Varikliai visi (išskyrus 3,5td) yra geris ir patvarūs, jei buvo tinkamai eksploatuoti. Salonai atpsarūs metams, salone turi būti tylu kaip bažnyčioj, be jokių girgždėsių. Jei smarkiai girgžda, tai buvo daužtas arba lindo kažas į priekinę panelę ko nors ieškot ir gerai nesurinko. Geriau žiūrėk į galingesnius motorus, nes sąnaudų skirtumas keli litrai, o galios rezervas yra nemažas ir pačiam varikliui mažiau streso tempiant tokį svorį.
Dėl to naujos kartos dyzelinio motoro. Nėra jis labai naujos kartos, paprastas turbo dyzelis ir tiek, CDI yranaujos kartos, bet tokius motorus motavo jau į W220 modelius. 3,0TD 330Nm traukos nėra pasakiškai daug tokiam automobiliui, net 3,2 benzinas ant popieriaus yra 315Nm traukos. Vat 5,0V8 turi 480Nm traukos, o 6,0V12 visus 580Nm, šitie traukia gerai. Nesuprask klaidingai, ir silpnesni modeliai važiuos gerai, eismo nestabdysi, bet užmiesty lenkdamas jau turėsi pasvarstyt ar spėsi ir šiaip tokį modelį, bent man, maloniau vairuoti su dideliu varikliu
|