Citata:
Pradžioje rašė FUN500
W211 2003m 320 CDI
priekiniai stabdziu diskai+kaladeles TRW, virsutinis sarnyras, ilguju sakiu ivores abieju pusiu, viena vairo trauke, pakabinamas kardano guolis, oro kuro tepalo salono filtrai, tepalai, suvedymas = viso kaina detaliu darbu 1940lt. ir tai nebrangiausias servisas.
ir is esmes daug ko ir nepadaryta, tad kaip Apple stebejosi kad w211 aptarnavimams per metus 1000E reikia, padarai tokius du per metus ir jau virsiji limita 
|
Viena karta padarei tiek ir pamirsai visam gyvenimui  kas metus tu paciu pirkti nereikia. O jei masina uzmusta ir kas metus vis tiek bedu islenda, tai cia ne w211 kaltas, bet buves ir esamas savininkas  as per tris metus padariau tiek:
4 amortikai ir 4 spyruokles (apie 1000 ltl)
Turbinos restauracija (1000 ltl)
Dabar 4 diskai ir 4 kaladeles + skystis (1000 ltl)
Termostatas + ausinimo skystis (apie 200 ltl)
Viena svirtis, viena trauke ir keli sarnyrai ( apie 500 ltl)
Ir cia dalys ne pigios o Lemforder, sachs, trw. Jei imti pigias, tai kainuotu vos ne per pus pigiau, tik kad remontuot tada kas metus reiks.
Visa kita tik tepalu ir filtru keitimas. Diskus ir kalades irgi priskirciau prie aptarnavimo, o ne remonto.
O is remontu tai tik nusipirkes atrestauravau turbina ir pasikeiciau svirti su trauke, bei termostata. Tada po pusmecio amortikai ir dabar beveik 2 metus nieko nedariau ir atejo laikas keist kalades su diskais. Ir dabar zinau kad kokius du metus tikrai nieko nedarysiu apart tepalu keitimo  o jei uzmusta masina ir viskas hyra tai jau kita kalba
__________________
A208 CLK430 AMG
Tesla M3
Octavia RS
_______________
EX:
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
|