noreciau daugiau dropo, bet vis gaudau save ant minties, kad negalesiu taip kaip ir anksciau vazinet greitai po miesta, vis del to performance sitoje masinoje pirmoje vietoje  dabar jinai ir taip yra pakankamai zema, is nuotrauku turbut nesimato, bet su standartiniu w203 visiskai nera ka lygint. Ir be to kazkur rasiau berods, kad pakaba labai gerai subalansuota tarp komforto ir sporto, kuo greiciau vaziuoji tuo maziau nelygumu jauti, autostadoj isvis jokiu siubavimu ir jojimu nera, kaip prilipus prie asfalto, nebuvo taip nei vienoj masinoj pries tai. Jeigu butu daugiau dropo, tai reiketu kazhkiek ir kietint daugiau, kuo pasekoje nukentetu tas AMG pakabos balansas. Kitas dalykas kaina  spyruokles zeminancias pirkt tikrai neverta, pagal nuotraukas ir atsiliepimus visos be isimties zemina negraziai, galas buna zemiau nei priekis, o coilai C55 kainuoja ziauriai daug, 800 euru nezinomu brendu, o kokie nors KW 1200 eur, kur reguliuojasi tik aukstis, del 2 cm dropo sakyciau perdidele kaina 
Kadangi nera dropo, tai nera ka kalbet apie stance ir stretch  gale atvirksciai platesnes padangas pirkau nei standartas (R18/255/35 vietoj 245/35), kad sukibimas geresnis butu, na ir is galo pikciau atrodo
__________________
'04 MB С55 AMG
|