Citata:
Pradžioje rašė limestone
Ar galima OM642 varikliui (C320CDI, V6) pašalint įsiurbimo kolektoriaus sklendes, užkimšt skyles ir palikt tik varikliuką? Nemes klaidų (dabar klaidų nėra, varikliukas dar veikia)? Silberis keitė tepalo radiatoriaus tarpines ir sakė kad sklendės gerai sudilę ir pavargę, siūlė pirkt naują kolektorių už daug daug pinigų. Gerai žinau ką subyrėję sklendės padaro BMW varikliams, ko gero merso variklis remontuotųsi dar brangiau. Sorry jei tema jau aptarta, googlas konkretaus atsakymo būtent V6 varikliui nedavė, ir forume ieškojau gerą valandą, atsakymo neradau... 
|
bent senesniems motoramas tai neįtraukdavo tų sklendžių. išdildavo jas judinančios traukutės. kaip šitam konstrukcija tai negaliu pasakyt. O ir šiaip būtų įdomu kuri vieta ten išdilus. Esu daręs visokių racionalizacijų savo metu...
lauk gal koks vampyras daugiau ką papasakos, kaip geriau tokią problemą išspręsti... gal tą motoriuką galima išprogramuot ir tada atjunginėt. žodžiu, nespėliosiu
|