View Single Post
Old 2014-05-28, 17:22   #43
jokerris
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-07-06
Pranešimai: 224

jokerris is on a distinguished road



Standartinis

Kadangi teko ne vieną žeminti MB, tai ikišiu savo trigraši. Viskas priklauso kiek stipriai nori paleisti žemyn, jeigu jau link stance lygio, tai kad ir kokia ale sport spyruokles pirksi, vistiek teks pjauti 1-2 vijas. Svarbiausia pjauti ne standarines ir nepalikti standartnių amortizatorių, nes tuomet jodinėsi per duobes kaip su eržilu( netikėk pasakom jog nejos). Pavardinsiu kaip koks modelis susižemino ir kokie atsiliepimai: CLK papjautos po pora org. spyruoklių vijų(sužemino minimalia), daugiau taip nedaryčiau. W210 sudėtos žeminančios spyruoklės-po pora vijų( nepamenu firmos), palikti org amortizatoriai, sužemėjo normaliai, tačiau pajodinėdavo, tačiau proto ribose, sakyčiau vertinčiau -7..

c124 sudėjau jau papjautas APEXI spyruokles, sužemėjo labai stipriai,iš pradžių su org amortizatoriais, priekis šokinėjo stipriai, nepatiko :/, po to netyčia užmačiau skelbimuose KYB sportinius amo..susidėjus paliko tobulai kieta labai pasikeitė važiavimas i gerą pusę!

todėl dabar po tiek padarytų eksperimentų dėl savęs dėčiau tik pilną setupą t.y. ir žeminančias spyruokles ir sport amo.. bet ir tai kaip ir minėjau spyruokles tektų rėžti kažkiek.. Reziume, jeigu tai svarbu tik susižeminti, pjauk originalias spyruokles, kurios tam labai dėkingos, ir bouncink per duobeles.. o jeigu reikia bent kažkiek standumo, pasieškok žeminančių spyruoklių, skelbimuose kartais atsiranda dėvėtų po 150-200.. sėkmės žeminant teisingam kely esi ateina ir man metas kokį MB paleist arčiau žemelės

jokerris neprisijungęs