View Single Post
Old 2014-09-01, 16:47   #1247
dzionis007
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-08-13
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 54

dzionis007 is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę dzionis007 per Skype™


Standartinis

situacija tokia, jog varikliui (w203 2.2 CDI) sušilus iki darbinės temperatūros po kurio laiko sumažėja aušinimo skysčio lygis (užsidega ir perspėjimas (papildyti reikia apie 1-2l l)) iki tam tikro lygio, o vėliau, kad ir kiek bekaitinant variklį, daugiau nebekrenta aušinimo skysčio lygis. Logiškai mąstant būtų lyg ir trys keliai jam pradingti: 1) patektų į saloną, būtų šlapia, smirdėtų, bet to nėra; 2) jei būtų kaltas variklio blokas ar tarpinė - būtų skysčio duslintuve ir ten spjaudytų skystį, bet to lyg irgi nėra; 3) bala po mašina, atrodo, kad šis variantas, bet taip pat ne visada tai įmanoma pamatyti. Galbūt galėtų būti kaltas termostatas, kuris neatsidarytų, sukiltų temperatūra ir spaudimas ir skystis kažkur veržtųsi, bet temperatūra nepakyla virš darbinės, o žiemą net ir autostradoje nesugebu temperatūros sukelti iki darbinės.

Galbūt kas nors esate susidūrę ir žinote sprendimo būdą?

Iš pradžių bandžiau keisti plėtimosi bakelio kamštį, nes buvo požymių, kad kažkokiu būdu prabėga ir pro jį, bandyta ir aušinimo sistemos sandariklis. Dabar lyg ir mačiau, kad šlapiuoja po plėtimosi bakeliu esanti žarna ties sujungimais, todėl pakeitėm keletą chamutų, bet bėda nedingo. Galbūt pati guminė žarna jau "pavargusi" ir padėtų jos keitimas? Buvom išsiėmę, bandėm įvairiai prapūtinėti, bet atrodo, kad niekur nepraleido prapūtinėjant rankose. Galbūt kas nors žinotų detalės kodą ar preliminarią kainą? Iškart po plėtimosi bakeliu yra žarnos trišakis - viena pusė nueina į saloną, o kita, jei neklystu į variklio bloką gal... Dėkingas už bet kokią pagalbą!

dzionis007 neprisijungęs