Citata:
Pradžioje rašė wzikas
labai nesekmingas - pvz. kiek domejausi senesniem gelikam 3.5 dyzelis ir 3.2 benzas nesekmingi nes kapoja kaip uz tevyne ir nevaziuoja. Bet tarp senu bent pasirinkimas yra - 3.0 dyzeliu yra...
Del pilk tai paprasta skaiciuot, bet del remontu cia kaip saus - skaiciau vieno kauniecio (beje, vel jis savo gelika bando parduot bet brangiau nei pries pusmeti bande) islaidu suvestine ka ir kaip keite - ar jis lavona paeme ar Gelikui normalu i metus 5-7k EUR sumerkt vien i remontacija (nuo variklio iki elektronikos).
Jei 4.0 uzlinks - ar techniskai imanoma pakeist varikli i 3.0 ar 2.7 dyzelini?
Pvz. su 911 is viso pravazeves esu keleta tukst. km - jau antras variklio remontas ir jau sumerkta apie 7k lt nors masina kai pirkau buvo gyva. Kiek dabar i varikli reikes sudet bbz, net nebestovi jau
|
imanoma, bet viskas i kaina atsiremia. o ir jei det, tai tuomet ,3,2 cdi jei per ilgi telpa.
p.s. pigiai paršą tvarkai. pusbrolis prieš 3 metus į 996 motoro remontą sukišo apie 4k eur.
|