Citata:
Pradžioje rašė rafis
Na ratai tai ano dyzelinio grazesni, bet spalva tai man ta auksine-bronzine ziauriai grazi, ji realiai del prieziuros kaip sidabrine t.y. prieziuros tiek daug nereik kaip tamsiai, o ir is saves idomiai atrodo ir tikrai taip nenusibodusi kaip sidabrine.. Vien del spalvos toks butu aukciau juodos.. Na gal dar balta butu gal ir geresne.. nors irgi klausimas..
dabar nauji mersai ruda spalva daro, ne tik mersai, tai ziauriai populiari matau.. visi stengiasi tokias pirkti  matyt nuo baltos persimete zmones ant rudos
aisku gali cipuoti, bet visu pirma 4,0 cipuoti bus dvigubai brangiau, visu antra dvi turbinos, visko po du.. Man cipavimas asocijuojasi su vaiksciojimu skustuvo asmenim, t.y. suprogramuoja devetus ir gerokai devetus masinos mazgus ant netoli maximaliu parametru.. Tai logiska kad visi mazgai daug greiciau sudils nors ir nedraskysi tos masinos. Juk mersas buvo paskaiciaves ne tokiem kruviam.. Taigi, kur 4,0 remontuoti kur 3,2.. Manau netgi cipuotas 3,2 su padidejusia rizika remontuoti tam tikrus mazgus nebus toks brangus kaip necipuotas 4,0 su minimalia rizika kazka remontuoti.. Na cia turi zmogus kiekvienas sesti prie sasiuvinio ir skaiciuoti. Mano atveju butu geriau 3,2cipuotas.
|
Cia kai per mazai adrenalino tiesiog tureti 4.0cdi, tai ji galima dar ir pacipuot
__________________
 Originalios visų automobilių dalys. Atsarginės rimtų gamintojų detalės.
|