View Single Post
Old 2014-12-21, 16:54   #40
oldtimer
 
oldtimer's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-11-05
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 239

oldtimer is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Pavidolis View Post
Nu va, nusiemiau apsauga, galva kazkaip praspraudziau ir radau pro kur bega kazkas.
Beda, tik kad visiskai nenutuokiu, kas tai galetu buti. (Fotkinta is apacios automobilio priekyje kazkur po ventiliatorium). Varva grynai prie tu gumu. Jos neatsisuka, nes varztas prikepes ir nei krust.. Itariu, kad prie gumu prapuves vamzdelis bus.
Ar tai galetu buti dezes tepalo padavimas iki radiatoriaus ar kazkas tokio? Koks daugmaz slegis cia turetu but? Gal galiu paprasciausiai nupjauti ta dali ir vietoj jos uzmaut zarna ir priverzt? Ar ka patartumet?
Dekui
Ten automato alyvos vamzdeliai į radiatorių. Neseniai restauravau juos savo w124 ir keičiau rasojančias žarneles. Teko keisti vieną vamzdelio antgalį, nes metalas minkštas ir kai viskas užpuvę ir be proto priveržta lengvai nusižinda, tad gali būti ir čia reikalų. Prilitavo naują Hansaflexe, tada smėliavau ir dažiau. Šiuo atveju dėčiau kitą iš šroto arba vežčiau, kad išpjautų tą gabaliuką ir prilituotų kitą, bet tai gali kainuoti kaip kitas vamzdelis. Slėgio nežinau, bet lyginant su tuo kas įprasta hidraulikoje tai žarnelės nėra aukšto slėgio, tiesiog su spiraline apsauga ir presuotais antgaliais. Bet vis tik nebandyčiau sutaupyti nupjaunant vamzdelį ir užspaudžiant žarną savaržomis. Kažkaip nerimta. Kiek kainuos, net jei ir daugiau niekas nesuges, kai trūkus, prasitrynus ar nusimovus tolimesnėje kelionėje išvarys visą automato tepalą?

oldtimer neprisijungęs   Cituoti