Citata:
Pradžioje rašė sharrasitto
Is esmes nesutikciau, jog necinkuoja todel, kad bankrotuotu automobiliu pramone. Tiesiog viskas yra daroma desimciai metu, o toliau kaip Dievas duos. Labai mazai zmoniu, gal kiek daugiau Lietuvoj, keicia automobili vien del to, jog jis techniskai nebetvarkingas arba nebetinkamas eksploatuoti. Visoj Europoj yra principo reikalas, kiekvienas turi atitinkama suma kuria skiria automobiliui ir jam visai nesvarbu, kad tas automobilis kuri vairuoja esamuoju laiku, visiskai pilnai tenkina jo poreikius, techniskai tvarkingas ir gerai eksploatuojamas. Zmogui tiesiog moraliskai nusibosta, jis nori atsinaujinti. Kaip ir bet kuri kita daikta. Zinoma visada yra isimciu, ypatingai Lietuvoje, kai judama su automobiliu kol jis numirsta, bet Lietuva nera rodiklis. Mano manymu tiesiog yra apskaiciuotas tam tikras garantinio intervalas, kuri privalo kebulas atlaikyti, o toliau jau visiems vienodai saule sviecia... Tai konvejerine kompanija, milijardais isleidzianti automobilius. Tikiu, kad tokios kompanijos kaip Aston Martin, Bentley, Bugatti atsizvelgia i klientus ir po desimt, ir po dvidesimt ir po trisdesimt metu, ir daro automobilius-kurinius, o ne transporto priemones.  O kad supuna 5metu mersas, nieko nuostabaus. Juk labai daug priklauso ir nuo kebulo prieziuros, klimato ar kt. aplinkybiu. Esu mates ir Audi cinkuotas supuvusias keliu metu senumo, ir BMW ir juo labiau Lexus. Vienas pazystamas parsivare keliu metu senumo Lexus is JAV ir lojo, kad visas supuves. Tai kur nebus supuves, kad prudo dugne prigules buvo kazkadaise  Bet jis sutvarkys ji, parduos ledini, o naujas savininkas po metu kitu sakys, kad Lexus rudyja nors jo kaimyno toks pat nesurudijes 
|
manau, kad klysti, nes Lietuvoje beveik visais atvejais parduoda zmones masinas, todel, kai su jom atsiranda daug problemu, labai retas atvejis, kad zmogus parduod masina tik del to, kad nori naujasnes ar kad reiktu pinigu
|