View Single Post
Old 2015-01-25, 12:15   #233
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Hidroblokas ir hidrotransformatorius (pusle) - visiskai skirtingi mechanizmai.
Del gedimu:
Buksuojanti "sankaba", pulsavimas,drebejimas letai greitejant, ypac 6 pavara su lengva apkrova - tipiski hidrotransformatoriaus (pusles) gedimo pozymiai.
Smugiai kai masina susilusi, ypac kamstyje, pagrinde prasideda perjungiant is antros i trecia pavara, kai persijungia su smugiu - pagrindinis Hidrobloko gedimo pozymis.
Tikrinti reikia ramiai letai, svelnai svelniai greitejant.

Spaudziant, draskant, smarkiai greitejant, ekstremaliai vaziuojant nepastebesite jokiu APD gedimu pozymiu dazniausiai. Ypac Hidrobloko. Didziausia klaida perkant masina su APD - kai pirkejas bando paziureti ar apd gerai dirba ja draskydamas.
APD tikrinama svelniai, lengva koja, zinant ka darai ir kokio rezultato lauki.

Beja, pas mano peugeot gavno bedos baigesi pakeitus tepalus. Ju paprasciausiai truko kiek supratau. Senus tepalus ispylus jokiu svilesiu kvapu nebuvo, drozliu ar dar kazko, buvo graziausi telapai.

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti