Citata:
Pradžioje rašė rafis
negi rimtai manai kad 3,2cdi w210 motoras praeis 700k prie motoro tik tepalus keiciant? absoliuciai nesutinku
Tiesa, draugui tam pramyne 750~ purkstuku nekeite, bet buvo kitu bedu, ir bvo vienas momentas, kad kazkaip pradejo variklis grybauti, tai tada gavosi taip kad grandine lyg isitempe taip kad jos nejo sutvarkyti ir reikejo keisti, bet atidave uz stuka eru ta sprinteri ir taip liko. Tiesa, mersai daro gerus motorus sutinku, bet jau su korozija tai baisiai jiem  baisiau puna nei ford'as..
bet koku atveju aciu uz info. pagal xarakteristikas 3,2cdi geria mazia tiek mieste, tiek trasoje nei 2,9 ar 3,0td. Cia pagal dokuments o ne realybeje, mana dokumentai yra dokumentai, o realybeje gali buti skirtingos bukles modeliai testuojant
|
Pas mane pirktas buvo su ~800 000km , pats apie 300 000km pravažiavau ir apsėjau tik su tepalų keitimu, dar po čipavimo kitą dieną, nežinau ar sutapimas ar ne, bet nusprogo alkuninio daviklis, neatsimenu kiek sumokejau, bet centai... Iki dabar važiuoja be jokių problemų. Bet prižiūrėjau idealiai. Pardaviau uošviui, tai jis jį persidažė, pasidengė antikorozine, dar prieš tech apžiūrą kokį 1000 sukišo, kad viskas idealu būtų. Variklis 2,7cdi, bet nemanau, kad nuo 3,2 kažkuo skiriasi...
P.S prisiminiau, kad dar pakaitinimo žvakes pasikeitė šią žiemą, nes užidegė skydelyje... Tokie ir remontai, jei tvarkinga paimi ir gerai prižiūri...
__________________
|