View Single Post
Old 2015-02-17, 23:30   #36868
vytas85
 
vytas85's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-02-18
Pranešimai: 1,163

vytas85 is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė KK View Post
4.4 variklis kaip tik yra senas ir vienas kaprizingiausių variklių Daug jų turi problemų dėl pulsavimo ir kartais tos bėdos neišeina išspręsti ) Patikėk aš aplankiau nesuskaičiuojamą kiekį servisų, krastoj pvz ~4 kartus paliktas buvo... Keičiau tarpines, šlangutes, purkštukus, matavo kompresija, keitė daviklius visus iš eilės, membranas, ardė kolektorių ir t.t.... Man jis daugiau stovėjo servisuose, nei važinėjau nors kaip mašina man labai patiko tuo metu. Geri bmw varikliai 4.6 ir 4.8 , X5 jeigu imt tik 4.6 arba 4.8 su jais daug mažiau problemų, nei su 4.4 šitą man patvirtino ne vienas spec bmw servizas. Beja 4.4 M62B44 V8 , vienas kaprizingiausių variklių, užtenka paskaitinėt BMW USA foruma dėl problemų su būtent M62B44. Tai va kolega šiuo konkrečiu atveju, mūsų nuomonės skiriasi.
4.6 yra alpina motoras katras yra retas nes stovi tik alpinose ir x5 ir dar turi bedu su grandine ir itempejais,neviena jau ju mates pardavime nevaziuojanti

__________________
mercedes w220 320cdi 2003m ir bmw 325 cabrio 1990m

ex-bmw tc baur cabrio,bmw 325 sedan,chrysler sebring cabrio,toyota celica cabrio,bmw 328 cabrio.renault vel sati,bmw e61 530d,chrysler grand voyager,volkswagen sharan carat....
vytas85 neprisijungęs   Cituoti