Citata:
Pradžioje rašė Somesword
Tesiant tema apie dujas:
mano S500 su labai prasta ir senos kartos brc duju iranga(su ja pirkau) per 2 menesius isdega 60L benzo ir 3-4 balionai duju (priklauso ar isvaziuoju i trasa)
I darba vaziuoti 6km. 2-3 km ant benzo  Saltu varikliu
Kartais pavaziuoju ilgesni atstuma mieste, paprastai 20 km per diena vidurkis. Savaitgaliais pravaziuoju apie 100-150 km.
Ziema duju vidurkis iseina ~18l
Vasara ~15
Trauka ant duju nesiskundziu, skirasi minimaliai iki 100 km/h gal sekunde nukrenta ant duju.
Ir virs 150 iki 200 skirtumas junciamas. Bet tik kai gazas dugnas ir pajauti skirtuma.
Jeigu uzdirbciau tiek, kad galeciau leist ant benzo vazinet visad, tai pirkciau naujesne masina. Kad ir S350 w221 ima maziau uz w220 S500 ir trauka panasi....
|
esme yra malonume vairuoti, bent jau man neturejua duju irangos kuri buti traukusi taip pat, vistiek toks kazkoks "limp mode" isijungia. Nors ir dujos naujai sudetos, nu vistiek jauciasi siek tiek. Aisku, esmes nesudaro, bet realiai, kiek turejua masinu su dujom, tai butu kokios 10 kaip minimum, tai tik viena, gal dvi veike idealiai, vios kitos turejo, tai siokiu, tai tokiu problemu. O kiek dyzeliu turejau, tai ksa del variklio darbo, traukos, trukciojimo - nei viena neturejo, nes jei dyzelis trukcioja - vadinasi kazkas netvarkoj, o jei dujos trukcioja - nuvezi meistram nu gal perinkt purkstukus, gal membranas gal dar kazka.. tik paguzcioja peciais.. SIaip mano atveju irgi panasiai rydavo kaip ir tau.. atstumai trumpi, benzo gerdavo kosmosa, tai gaunasi sumoj, kad nekazka ir skiriasi nuo dyzelio, arba net brangiau iseina neikad dyzelis -pvm
Citata:
Pradžioje rašė KK
4.4 variklis kaip tik yra senas ir vienas kaprizingiausių variklių  Daug jų turi problemų dėl pulsavimo ir kartais tos bėdos neišeina išspręsti  ) Patikėk aš aplankiau nesuskaičiuojamą kiekį servisų, krastoj pvz ~4 kartus paliktas buvo... Keičiau tarpines, šlangutes, purkštukus, matavo kompresija, keitė daviklius visus iš eilės, membranas, ardė kolektorių ir t.t.... Man jis daugiau stovėjo servisuose, nei važinėjau nors kaip mašina man labai patiko tuo metu. Geri bmw varikliai 4.6 ir 4.8 , X5 jeigu imt tik 4.6 arba 4.8 su jais daug mažiau problemų, nei su 4.4 šitą man patvirtino ne vienas spec bmw servizas. Beja 4.4 M62B44 V8 , vienas kaprizingiausių variklių, užtenka paskaitinėt BMW USA foruma dėl problemų su būtent M62B44. Tai va kolega šiuo konkrečiu atveju, mūsų nuomonės skiriasi.
|
turejau BMW e65 735i su lpg(ten irgi jau valvetronikas), tai pirkau is draugelio. Jis ta e65 turejo praktiskai nuo apynajes, pinigu negailejo.. Isidejo normalia duju iranga klp.. Prasidejo bedos.. Isidejo pas dujininkus, kurie realiai yra klp normalus,, daug kas rekomenduoja juos. Palikinejo masina gal 10 kartu - vistiek tas pats.. Net siunte i vilniu i atstovybe ant traliuko kad suremontuotu tas dujas - ir viskas tas pats

O beda tokia, nutrini visas klaidas, uzvedi masina ant benzo, viskas ok, tada persimeta dujos po 2km kaip irapsta, pavazineji ant duju 5-10km ir rast ant ekrano check engine ismeta... Viskas ok, dujos dirba gerai, benzas irgi. Uzgesini masina.. Masina atsala.. Atsalusia uzvedi, variklis dreba ir nedirba 1-2-3~ cilindrai, po geru 2min viskas susinormalizuoja ir viskas ok. Niekas neisprende tos bedos.
Su mb CL500 su lpg kur turejau 5,0 motora irgi situacia panasi buvo. Uzvedi ant benzo, pesijungia dujos, ir jei netycia nepasiekia darbines temperaturos, duodi dugna, pvz ant 60~laipsniu, dujas buna permeta i benza, buna nepermeta, ir bac check engine, variklis travylina,,, Vazineji su travylinanciu. Paskui uzgesini,, po kazkiek laiko uzgesintas nusitrina tas chekas(kaip paskui supratau stovi kazkoks blokelis kuris nutrina checka automatiskai) ir tada vel viskas ok... Tiesa e65 pradejo ir ant duju lengvai ant laisvu travylint, siule keisti arba perinkti purkstukus.. perinkau, sumokejau 2-3-4 simtus nepamenu ir vistiek tas pats

, tada atsake, gal tada keisti reikia?
Ant wv touareg 4,2lpg buvo istates sventojoj brc dujas ten irgi visa klp ji giria.. ant duju numynus 4stukas apsuku permeta i benza pastoviai.. kai -15 permetant ant duju ryte kai salta kartais uzgesta masina.. Ir visokios tokios va nesamones, kur dar kalbet apie benzo kosmines sanaudas rytais ant saltu kilometru.
Gal vln kita situacija su meistrais ir specialistu daugiau, bet ziurekim placiau.. ne visada pasiseka isidet duju iranga gera. dabar norisi s550 w221 galvoju isidesiu duju iranga, bet vel bus valakita.. sumokesi gera stuka euru ir benzo rys kosmosa ir vel tai tas, tai anas..