View Single Post
Old 2015-06-15, 20:11   #60
AudriusU
 
AudriusU's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-03-26
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 238

AudriusU is on a distinguished road



Standartinis

Šiandien radau laisvo laiko, pasikrapščiau su STAR'u ir WIS. Kiek pavyko išsiaiškint ir suprast - pas mane vadinamo duovalve nėra, per pečiuko radiatorių vanduo cirkuliuoja visada kai variklis užkurtas, o pučiamo oro t-ra reguliuojasi tik sklendžių pagalba. Padariau išvadą, kad matyt ortakiai nuo pečiuko radiatoriaus įšyla - tai ir orą pučia šiltesnį, nei lauke. Šildymo/vėdinimo sistema jokių klaidų nerodo, sklendžių diagnostika, testai ir reikšmės geros.

Tačiau kondicionieriaus testas praėjo su problemom: įjungus A/C, girdisi šnypštimas (mažai freono?), bet prieš testą rodė 6bar slėgį, testavimo metu slėgis pakilo iki 15bar (koks turi būt normalus?). Garintuvo temperatūra po kelių minučių šaldymo ir pūtimo ant max laikėsi tokia pat kaip lauko t-ra. Ventiliatorių sumažinus iki 1.5 padalos, garintuvo t-ra tik per kelias minutes(!) sumažėjo iki 19°C, lauke rodė +25°C. Atsukus ventiliatorių ant max, garintuvo t-ra greitai užkilo virš 30°C.

Labai silpnas aušinimas ir šnypštimas rodo freono trūkumą, bet 15 bar darbinis slėgis, kurį rodo STAR'as, lyg ir nėra labai mažas? Dar į galvą lenda bloga mintis, kad pardavėjas į sistemą tiesiog pripūtė oro, kad slėgio davikliai klaidų nerodytų ir A/C įsijungtų. Nu ir kompresoriaus gedimo tikriausiai neina atmest, nors jo sankaba įsijungia (nes atsiranda šnypštimas), įsijungus kompresoriui iš jo pašalinių garsų neatsiranda.

Kas Kaune gali teisingai išvakuumuot sistemą ir naujai užpildyt?
Attached Images
File Type: jpg ac-values.jpg (191.7 KB, 35 views)

AudriusU neprisijungęs   Cituoti