Citata:
Pradžioje rašė Hunter
man uzteko praplatinti skyle kebule 2mm skirta skyvui atsukti ir viska pasikeiciau tiesiog ant keltuvo. Jokiu variklio nukelimu, nieko
|
Tu teisus. Prisiminiau, kad mano atveju, reikėjo taip ar taip lysti į variklį, todėl teko jį lupti lauk. Švaistiklio laikiklis vienas vos laikėsi. Kažkodėl, išardžius variklį paaiškėjo, buvo nulužęs švaistiklio varžto galvutė.
Silberyje pirkau naujas, tai tuo pačiu pasikeičiau ir visus kitus varžtus. O kad nebūtų taip jau labai paprasta, tai ta nulūžus galvutė sudaužė tepalinę pompą per pusę  nežinau, kaip ten dar pas mane variklis neužkalė.
__________________
Buvo - 1990m w201, 2,0 benz.
Buvo - 1992m w124, 2,5 TD, 93 kw.
Buvo - 1994m. W124, 3.0 dyzelis, 100 kw.
Buvo - 2000 m. W210, E270 CDI, 125 kw.
Buvo - 2002 m. W210, E270 CDI, 120 kw.
Buvo - 2003 m. W211, E270 CDI, 130 kw.
Dabar - 2003 m. w414, Vaneo 1,7 CDI, 67 kw, darbinis arkliukas.
|