View Single Post
Old 2015-07-27, 16:18   #47
gNt
 
gNt's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-03-29
Gyvenamoji Vieta: Klaipeda
Pranešimai: 324

gNt is on a distinguished road



Standartinis

Ka gi ispudziai neblesta automobilis ir toliau kelionese labai dziugina. Sanaudos Klaipedoje ramiai vaziuojant galima tilpti i 8litrus/100km, gerai paspaudus ¬11litru. Tiesa neapsieita be nutikimu kieme bestovint kazkam labai patrugde galinis stop'o lempa ant bagazines dangcio, bandyta ko gero nuimti, bet nuiminejant ji buvo sugadinta nepataisomai tai teko keisti i nauja. Toliau stipriau uzspaudus eme stipriai trukcioti, o kartais visai atjungti turbina (nevisuomet, bet daznu atveju) , diagnostika parode, kad "exhaust back pressure sensor is too high". Daviklis nera brangus, taciau pakeitus ji niekas nepasikeite, nuspresta nuimti turbina ir siusti i servisa Kaune remontui, ten perinko elektrine turbinos dali, ir taip pat pastebejo, kad turbina pritraukusi siuksliu, silberyje rekomendavo keisti ismetimo kolektorius, kadangi jie ten trupa is vidaus ir to pasekoje turbo tenka remontuoti. Uzsienio forumuose skaiciau, kad kitiem ir prie daug mazesniu ridu juos jau keisdavo, maniskis CLK tik prie 270tukst ridos uzturejo sita reikala. Taigi pakeitus kolikus ir viska sudejus i savo vietas pagaliau vel mersas vaziuoja be jokiu trukciojimu.
Ateiciai jei kam diagnoze rodys 2612-002 gedimo koda tai linkiu tureti pasitaupius pinigu


upload

__________________
CLK 320CDI (C209)
gNt neprisijungęs   Cituoti