Citata:
Pradžioje rašė vampyras
priparkuoji ant kalno, vairas susuktas, pastatai ant p istrauki rakta, atleidi stabdi, automobilis trupui sujuda, ir itempia vaira.
tuo metu vairo uzraktas truputi blokuojasi, gryzus atgal ir ikisus rakta, uzraktas dirba visu pajegumu. del to ir sudega relikes.
po tokiu pasikartojanciu akciju dar atsiranda laisvumas ir nebeatpazysta pozicijos, nusilpes akumas taip uzraktas nedaeina iki pozicijos= del to nereikia jo keisti, uztenka ji atsukti, arba meginti laime atjungti akuma, ir pajungti nauja.
jaigu ikisi rakta, ir kelis kartus klaksi= relikes.
jaigu ikisi rakta ir nieko =pozicija arba sroves reguliatoriai.
betkokiu atveju netvarkyciau netgi sau, nes jo nuemimas uzdejimas kainuota tiek pat kiek nauja detale 
|
Aisku, nuemimas uzdejimas tikrai nera ir lengvuju, nes ir air baga ir vaira ir t.t. reikia nusiimti.
Bet dar pakartosiu, kai zmones uzdirbs Lietuvoj tiek pinigu kaip europos vakarai, tai ir detales ne is srotu pirksim ir meistram visas smulkmenas patikesim.
Dar klausimas, jei sakai uzraktas gadinasi del parkavimo, tai manau reikia visada nepamirst stovejimo stabdzio, o kitas dalykas kodel cia kalbama tik apie 204? juk ir 202 ir 203 tokia pat sistema stovi, kodel ten tokiu bedu nebuna?
__________________
Ex - s202, s203, s204, w169;
Now - s203.
|