View Single Post
Old 2015-08-04, 22:10   #40522
pucenas
 
pucenas's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-01-15
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 6,975

pucenas is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė alteroja View Post
dyzeliui kuro filtro nekeisk su tepalais, tai keisi purkštukus. pas benzą filtrą kuro keisi kas 100-200k, o jei su dujomis važiuosi, tai galėsi užmiršti jį. ai bet dujų filtrus reikia keisti - bent pas mane abu filtrai kainuoja ~3eur, keičiasi kas 20k.

žvakės irgi, bent pas cdi tai neamžinos, sezoną atlaiko. o benzininės? vėl ramu bent 100k.

dar neparmišk, kad bent 211tam oro filtrui jautrus variklis, tai geriau originalą dėti, kas gaunasi turbūt 2x benzui oro filtrus pakeist.

aš su dyzelių remontu dirbau netiesiogiai bent 8 metus ir bent 3 metus tiesiogiai. matęs visokių variantų. iš esmės tai yra labai puikūs varikliai, kai ieškoma ekonomiško varianto - o tokiu atveju tik 4 cilindrai ir kubatūra ~2l. o kas daugiau 3l ir daugiau nei 4 cilindrai - neapsimoka. nes nei išlaikymas bus pigus, nei trauka geresnė nei analogiško benzo.
Visiskai teisingai. as kai pirma dyzeli gyvenime turiu, tai kaip paranojikas pries ziema vsiak pakeiciu uo a-z (aisku ar -5 ar 35 jokiu prblemu ) bet ir kainuoja, o benzui 1 karta keiciau filtra kuro ir 2 kart zavakes

pucenas neprisijungęs   Cituoti